|
|
کدخبر: ۱۶۱۸۶۲

رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار:

خبرگزاری تسنیم: رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار گفت: اراده ملی برای داشتن زمین پاک و عاری از هر گونه آلودگی جز با مشارکت و حضور گستره آحاد مردم و حمایت دولت میسر نمی شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، علی محمد شاعری رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار با اظهار این که اراده ملی برای داشتن زمین پاک و عاری از هر گونه آلودگی جز با مشارکت و حضور گستره آحاد مردم و حمایت دولت میسر نمی شود، گفت: شهرداری تهران برای گرامیداشت روز زمین پاک، با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ سازی عمومی برنامه های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود شهرداری تهران همایش تجلیل از ۲۰ فعال حوزه محیط زیست شهری همزمان با روز جهانی زمین پاک در دوم اردیبهشت با حضور فعالان و دوستداران محیط زیست، سازمان های غیردولتی، خبرنگاران، هنرمندان، ورزشکاران، شهروندان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مدیران شهری اداره محیط زیست شهر تهران، و با مشارکت شورای حامیان تیم های ملی برگزار می کند.

شاعری اظهار کرد: مشارکت در سه کارگاه آموزشی تخصصی برای مدیران و تصمیم گیران شامل کارگاه پسماند الکترونیک، استانداردهای کیسه های تجزیه پذیر و تصفیه فاضلاب را از دیگر برنامه های شهرداری تهران در هفته زمین پاک عنوان کرد.

رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار در ادامه افزود: این ستاد با همکاری ناحیه ویژه کوهستان، رابطان کوهستان در مناطق ۲۲ گانه و سازمان های مردم نهاد، پاکسازی رود دره درکه را در تاریخ ۴ اردیبهشت با حضور گسترده مردم برگزار می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار