|
|
کدخبر: ۱۶۲۱

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: پروژه سنگ‌کاری بین‌الحرمین که توسط وزارت مسکن و شهرسازی عراق به ستاد بازسازی عتبات عالیات واگذار شد مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، حسن پلارک با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: کار سنگ کاری بین الحرمین شامل سنگ کاری کف، پیاده رو و ستون ها، باغچه ها و آبخوری ها به متراژ ۲۵۰۰۰ متر توسط ستاد بازسازی عتبات رو به اتمام است و انشاالله قرار است در روز عید فطر امسال با حضور مسئولین و تولیت های حرم های مطهر امام حسین و اباالفضل العباس علیهم السلام و محبین اهل بیت به بهره برداری برسد.

وی عنوان کرد: بین الحرمین در حقیقت پلی است بین عاشق(اباالفضل العباس) و معشوق(اباعبدالله الحسین) و همه محبان اهل بیت با شنیدن نام این خیابان، مرغ جانشان به پرواز درمی آید.
پلارک در ادامه افزود: در آینده با همکاری تولیت های محترم کربلا طرح بلند مدتی را در بین الحرمین در دستور کار داریم و آن طرح چندطبقه کردن این مکان شریف و این گذرگاه عشق است اما از آنجا که اجرای این طرح طبق زمانبندی و الویت سایر طرح ها ممکن است در سال های آتی صورت پذیرد بنا به درخواست وزارت مسکن و شهرسازی و به جهت ایجاد تسهیلات در تردد زائرین در یک طرح کوتاه مدت کار سنگ کاری بین الحرمین انجام و همانطور که اشاره شد و انشاالله در عید فطر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی حمایت مردمی را به عنوان مهمترین پشتوانه کار ستاد بازسازی عتبات برشمرد و گفت: انشاالله در ویژه برنامه کوی محبت که در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۰ الی ۲۰:۳۰ از جوار حرم امیرالمومنین(ع) از شبکه دو سیما پخش می شود در خلال معرفی پروژه های ستاد بازسازی شماره حساب های ستاد جهت دریافت کمک های مردمی به صورت زیرنویس ارائه خواهد شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار