|
|
کدخبر: ۱۶۲۹۳۴

مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان، کشاورزان و عشایر:

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان، کشاورزان و عشایر گفت: تنها یک ششم از جامعه هدف این صندوق بیمه شده اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسیم، حمید کلانتری در نشست خبری امروز خود اظهار داشت: صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر سابقه ۹ ساله داشته و با تصویب مجلس شورای اسلامی از این پس کشاورزان ساکن شهرها نیز می توانند از مزایای بیمه ای این صندوق بهره مند شوند.

وی ادامه داد: جامعه هدف ما ۳ گروه روستائیان، عشایر و کشاورزانی هستند که شامل باغداران، زنبورداران، دامداران و پرورش دهندگان طیور و هر فرد کشاورزی می شود که به تأئید جامعه کشاورزی رسیده باشد.

مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان، کشاورزان و عشایر ادامه داد: در مدت تصدی بنده بر این صندوق ۲ اتفاق مهم روی داده، اول اینکه سقف سنی ۵۵ سال برای بیمه شدگان قائل شده بودند که با تصویب مجلس شورای اسلامی و با توجه به قانون همگانی بودن بیمه در قانون اساسی این سقف سنی برداشته شد که با این حساب حدود ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر به جامعه هدف ما افزوده شد و در حال حاضر باید ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بیمه شده این صندوق شوند که با افراد خانواده و افراد تبعی جمعیتی بالغ بر ۲۰ میلیون نفر می شود.

کلانتری افزود: با توجه به اینکه دوسوم سهم حق بیمه را دولت پرداخت می کند هرچه افراد جامعه هدف ما زودتر نسبت به بیمه شدن خود اقدام کنند زودتر از این مزایا بهره مند می شوند.

ادامه دارد…

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار