|
|
کدخبر: ۱۶۷۶۴۰

خبرگزاری تسنیم: شرکت حمل ونقل ریلی رجاء اعلام کرد در راستای ایجاد تسهیلات بیشتر برای هموطنان گرامی، این شرکت ظرفیت جابه جایی مسافر در مسیر مشهد – زنجان و بالعکس را افزایش داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، مدیر بازرگانی و برنامه ریزی قطارهای شرکت رجاء با اشاره به افزودن یک رام قطار دیگر در مسیر مشهد – زنجان گفت: علاوه بر قطار موجود که به صورت یک روز در میان حرکت دارد، قطار دیگری با سازمان مشترک درجه یک ۴ تخته و ۶ صندلی معمولی(کوپه یی) در مسیر مشهد - زنجان به صورت یک روز در میان اضافه شد.

علیرضا سلیمانی در خصوص ساعت حرکت قطار جدید مشهد - زنجان و بالعکس افزود: قطار یاد شده ساعت ۲۱:۳۵ از مشهد حرکت و ساعت ۱۶:۵۵ از زنجان مراجعت کرده و مدت زمان سیر آن حدود ۱۷ ساعت است.

وی ظرفیت قطار جدید را ۴۴۸ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: قطار قبلی مشهد - زنجان نیز ساعت ۲۳:۲۵ از مشهد حرکت کرده و ساعت ۲۰:۲۰ از زنجان مراجعت می کند.

سلیمانی به بهای بلیت قطار مشهد - زنجان اشاره کرد و گفت: بهای بلیت واگن ها درجه یک ۴ تخته ۵۳۳ هزار ریال و بهای بلیت واگن های ۶ صندلی معمولی(کوپه یی) ۲۲۰ هزار ریال است.

مدیر بازرگانی و برنامه ریزی قطارهای شرکت حمل و نقل ریلی رجاء افزود: هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روزهای حرکت قطارهای مذکور، نحوه خرید و… می توانند با سامانه اطلاع رسانی و ارتباط با مشتری این شرکت از طریق تلفن ۱۵۳۹(در تهران) و ۵۵۶۵۱۴۱۵-۰۲۱(از شهرستان ها) تماس بگیرند.

انتهای پیام / /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار