|
|
کدخبر: ۱۶۸۵۰۲

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی خبر داد

خبرگزاری تسنیم: مشاور وزیر بهداشت و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اشاره به آخرین توصیه ها برای داوطلبان شرکت کننده در چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی گفت: امشب، چهارشنبه تنها فرصت برای دریافت کارت به حساب می آید.

به گزارش حوزه سلامتخبرگزاری تسنیم، عبدالله کریمی با اشاره به آخرین توصیه ها برای داوطلبان شرکت کننده در چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی اظهار داشت: همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن برای داوطلبان آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی الزامی است.

وی افزود: براساس اطلاعیه منتشره مرکز سنجش آموزش پزشکی کارت شرکت در آزمون داوطلبان چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی از روز دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه ۹۳ تا ساعت ۲۳ امشب(چهارشنبه) بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www. sanjeshp. ir به همراه برگ راهنمای مربوطه قرار گرفته است.

مشاور وزیر بهداشت و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با بیان اینکه آزمون ورودی چهل و یکمین دوره پذیرش دستیار تخصصی بالینی منحصراً در صبح پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۳ در ۱۹ شهرستان مختلف برگزار خواهد شد، تصریح کرد: شهرستان محل برگزاری هر داوطلب و آدرس حوزه امتحانی وی در محل مذکور در ذیل پرینت کارت شرکت در آزمون داوطلب درج شده است.

کریمی بیان کرد: فرآیند برگزاری آزمون رأس ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه آغاز می شود و درهای وروود به جلسه در ساعت ۸ صبح باز و رأس ساعت ۸:۴۵ دقیقه صبح بسته خواهد شد. بنابراین باید داوطلبان در مهلت مقرر در حوزه های امتحانی حاضر باشند.

مشاور وزیر بهداشت و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی افزود: این آزمون دارای ۲۰۰ سؤال و مدت پاسخگویی به سوالات ۲۴۰ دقیقه است، لذا آزمون ساعت ۹ صبح شروع و ۱۳ پایان می یابد.

وی افزود: داوطلبان از میان چهار گزینه ارائه شده برای هر سوال صحیح ترین گزینه را انتخاب و در پاسخنامه سوالات وارد کنند و توجه داشته باشند که به پاسخ های غلط نمره منفی تعلق می گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، کریمی به داوطلبان تاکید کرد: همراه داشتن تلفن همراه در جلسه آزمون ممنوع است و داشتن تلفن همراه حتی به صورت خاموش، تخلف محسوب می شود.

وی یادآور شد: شبهای امتحان شب های پر استرس هستند و اصولاً واژه امتحان همیشه پر از استرس است به خصوص اگر در این امتحان قرار باشد نتیجه ماه ها زحمت نشان داده شود.

کریمی به داوطلبان توصیه کرد: با توجه به این که سرعت و دقت در آزمون حرف اول را می زند، به تغذیه و خواب خود توجه داشته باشند و در شب آزمون و به موقع بخوابند. بیدار ماندن در شب آزمون جز خستگی و اختلال در حافظه خاصیت دیگری ندارد و استرس داوطلب را افزایش می دهد بنابراین توصیه می شود خواب مناسب داشته باشند تا بازدهی آموخته ها راحت تر صورت پذیرد و آرامش کامل خود را حفظ کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار