|
|
کدخبر: ۱۶۹۷۳۴

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران:

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از راه اندازی نخستین مدرسه قایقرانی در دریاچه خلیج فارس خبر داد و گفت: این مدرسه با رویکرد توجه به ورزش همگانی راه اندازی می شود که در آینده آموزش غواصی نیز ارائه خواهد شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، محمد آقامیر افزود: پیشنهاد راه اندازی مدرسه قایقرانی از طرف سازمان ورزش شهرداری مطرح شد که پیش بینی می شود با این کار نه تنها انگیزه مردم برای حضور در ورزش های آبی بیشتر می شود، بلکه ظرفیت های جدیدی نیز در عرصه تفریحات ورزشی به وجود آید.

وی افزود: در نشستی که با حضور احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر که ریاست انجمن قایقرانی سازمان ورزش شهرداری تهران را نیز عهده دار است، برگزار شد، پیرامون این موضوع گفت وگو کردیم. به طوری که مقرر شد به عنوان نخستین گام راه اندازی ورزش قایقرانی با قایق های کوچک برای کودکان در دستور کار قرار گیرد.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران اضافه کرد: این دریاچه یکی از بزرگترین ظرفیت های آبی پایتخت محسوب می شود و می توان کلاس های آموزش غواصی را نیز در آن تشکیل داد. همچنین می توان با بهره گیری درست از این مکان، حضور اقشار مختلف مردم را در عرصه ورزش همگانی فراهم آورد.

آقامیر افزود: ما معتقدیم منابع انسانی از بزرگ ترین سرمایه های ملی هستند و آموزش یکی از پایه های حفظ و ارتقا سطح کیفی ورزش همگانی است. ما این آمادگی را داریم که مربیان توانمندی را آموزش داده و از ظرفیت آنها برای حفظ سلامت جامعه بهره ببریم.

وی تصریح کرد: سال ۹۳ شروع نهضتی جدید در عرصه ورزش همگانی است. سازمان ورزش شهرداری تهران هم به عنوان متولی ورزش همگانی پایتخت درصدد است تا ورزش را به خانه های مردم ببرد و در این راه به کمک و حمایت همه نهادها از جمله شورای اسلامی شهر تهران نیاز دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار