|
|
کدخبر: ۱۷۰۷۳۷

خبرگزاری تسنیم: دبیر کل جمعیت هلال احمر از ارسال محموله ۴۰ تنی کمک های بشر دوستانه جمهوری اسلامی ایران، برای حادثه دیدگان افغانستان خبر داد.

به گزارش حوزه سلامتخبرگزاری تسنیم، سید احمد موسوی دبیر کل جمعیت هلال احمر، گفت: محموله ۴۰ تنی کمک های بشر دوستانه جمهوری اسلامی ایران، به زودی از طریق مرز زمینی به کشور افغانستان ارسال می شود.

موسوی با اشاره به وقوع سیل و رانش زمین در ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان، افزود: بعد از وقوع این حادثه طبیعی و به دنبال حادثه دیدن تعداد زیادی از مردم منطقه، ارسال محموله امدادی در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار گرفت و به همین منظور یک محموله ۴۰ تنی شامل اقلامی چون چادرهای امدادی، پتو، وسایل آشپزخانه، انواع کنسرو، موادغذایی، برنج و حبوبات به زودی به کشور افغانستان ارسال خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، موسوی بیان کرد: این محموله امدادی و غذایی از طریق مرز زمینی تایباد وارد این کشور حادثه دیده خواهد شد.

دبیر کل جمعیت هلال احمر از آمادگی اعزام تیم های امدادی به مناطق حادثه دیده افغانستان خبر داد و گفت: در صورت اعلام نیاز این کشور، تیم های امدادی نیز همزمان با ارسال محموله، به این کشور اعزام خواهند شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار