|
|
کدخبر: ۱۷۴۰۵۵

فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده مرزبانی از هلاکت چهار تن از اشرار در درگیری با ماموران مرزبانی در مرز ایران با پاکستان خبر داد و گفت: همچنین در درگیری ماموران مرزبانی با اشرار از ورود ۹۷ کیلو گرم تریاک به کشور جلوگیری شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، سردار حسین ذوالفقاری فرمانده مرزبانی کشور با اعلام خبر هلاکت چند تن از اشرار در درگیری با ماموران مرزبانی اظهار داشت: ماموران مرزبانی شب گذشته حین کنترل نوار مرزی با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی از ورود ۱۵ شرور مسلح به حریم امنیتی مرز کشورمان مطلع شده و بلافاصله به آنان دستور ایست دادند.

ذوالفقاری تصریح کرد: با بی توجهی اشرار و شلیک آنان به سمت ماموران، مرزبانان نیز با آتش پرحجم خود پاسخ آنان را دادند و ۲ نفر از آنان را به هلاکت رسانده و یک نفر دیگر را نیز دستگیر کردند.

وی افزود: مرزداران بلافاصله منطقه درگیری را تحت کنترل کامل خود درآوردند و با روشن شدن هوا اقدام به پاکسازی منطقه کردند که مجدداً دو نفر از اشرار که پنهان شده بودند به سمت ماموران تیراندازی کردند.

فرمانده مرزبانی در ادامه گفت: مرزداران نیز با سرعت عمل موفق شدند هر دو شرور را به هلاکت برسانند و در بررسی آثار بجای مانده در منطقه درگیری مشخص شد ۸ نفر دیگر از این گروه در درگیری شب گذشته مجروح و به خاک پاکستان متواری شده اند.

وی در ادامه از یک درگیری مسلحانه دیگر طی شب گذشته در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد و افزود: در پی این عملیات نیز از ورود ۹۷ کیلو گرم تریاک به کشور جلوگیری شد.

فرمانده مرزبانی کشور در پایان خاطر نشان کرد: در پی این درگیری ها هیچگونه آسیبی به نیروهای مرزبانی وارد نشده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار