|
|
کدخبر: ۱۸۵۱۱۳

یکی از مشکلات اصلی اغلب خانواده ‌ها نداشتن خانه است. یکی از بهترین راه‌ ها برای حل این مشکل دعا برای زود خانه دار شدن است.

یکی از مشکلات اصلی اغلب خانواده ‌ها نداشتن خانه است. یکی از بهترین راه‌ ها برای حل این مشکل دعا برای زود خانه دار شدن است.
کافی است شما خداوند را از صمیم قلب بخوانید تا او دعای شما را اجابت کند. دعاهای مختلفی برای خرید خانه از بزرگان دینی نقل شده است.
ما در این مطلب دعاهای مجرب و اذکار الهی برای خرید خانه را برای شما گردآوری کرده‌ ایم.
اگر شما هم جزو افرادی هستید که مستاجر هستید و آرزوی خرید خانه را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا انشالله در مدت زمان کوتاه به آرزوی قلبی خود برسید.
 

دعاهای مجرب و سریع الاجابه برای خانه دار شدن

  • آیه ۲۹ سوره مومنون ۲۵ دفعه بعد هر نماز
« وَ قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن »
این ذکر گفتنش بیش از ۶ دقیقه نمی شه و ارزش بالایی داره به دلیل آن که پس از مدتی که مداومت به گفتن این ذکر کنید جواب می دهد ولی نباید شک کنید که ما که بی کاریم و بی پول نمیشود صاحب خونه شد و باید باور داشته باشید خدا این کار را انجام  می دهد و خدا قادر به انجام هر کاری هست. بیان کردن این ذکر زمان زیادی نمی گیرد ولی برای خانه‌دار شدن مفید است.
همچنین  به موارد زیر به عنوان عواملی تاثیرگذار در خانه دار شدن افراد اشاره کرد:
  • رسول اکرم (ص) خطاب به دخترش، برای اسان شدن مشکلات خانه داری وی فرمود:فاطمه جان می خواهی عملی به تو تعلیم دهم که از خدمتگزار بهتر باشد؟هرگاه خواستی بخوابی:سی و سه مرتبه بگو:«سبحان الله»سی و سه مرتبه بگو:«الحمدالله» و سی و چهار مرتبه بگو:«الله اکبر»این ذکر صد مرتبه بیش نیست ولی در نامه عمل هزار حسنه دارد. فاطمه جان! اگر این را هر روز صبح بگویی، خدا کارهای دنیا و آخرتت را اصلاح خواهد نمود.
  • نذر نان و خرما برای خانم ام البنین برای خانه دار شدن
  • توسل به حضرت علی اصغر و قرائت آیه ۱۸ سوره آل عمران: هر شب ۳۰۰ بار به مدت ۴۰ شب
    « شَهِدَ اللَّهُ أَنَّهُ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ وَالْمَلَائِکَهُ وَأُولُو الْعِلْمِ قَائِمًا بِالْقِسْطِ ۚ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ »
    دعا برای خانه دار شدن_دعا سریع الاجابه برای خانه دار شدن | با خواندن این دعاها زود صاحب خانه شوید
  •  ۱۴۰۰ تا صلوات هدیه به حضرت موسی بن جعفر را حتماً بخوانید

 برای خونه دار شدن توسل به جواد الائمه مهمترین توسله.

یک سوره یس و سه مرتبه توحید(میدونید که هر مرتبه توحید رو خوندن یک سوم قرآن دونستن) و یک دور تسبیح صلوات به نیت قربتا الی ا… تقدیم به جواد الائمه
دو رکعت نماز حاجت و توسل به امام جواد (علیه السلام )
دوم سوره حمد و سوره کوثر بعد در قنوت سه مرتبه آیه امن یجیب
المضطر اذا دعاه و یکشف السوء را می خوانیم بعد از اینکه سلام
نماز را خواندیم به سجده می رویم و با تضرع 9 مرتبه می گوییم
(یا جواد الائمه ادرکنی)
 
  •  چهارشنبه ی آخر صفر پیش از غروب افتاب زیر آسمان بخوانید
اول نماز حاجت
و بعد سوره های:
  1. الم نشرح
  2. والتین
  3. اذاجاء
  4. قل هوالله
  5. ناس
  6. فلق
هرکدام به ترتیب ۶ مرتبه و پیش از طلوع آفتاب پنج شنبه ی اخر صفر همین اعمال. نماز حاجت و سوره ها و  هرکدام به ترتیب ۷ مرتبه

 

  • خواندن دعای مقاتل بن سلیمان :پس از نیت کردن ۱۰۰ دفعه خوانده شود.
شیخ کفعمى در کتاب بلد الامین از حضرت زین العابدین علیه السّلام دعایى نقل نموده و فرمود:این دعا را مقاتل بن سلیمان از آن حضرت روایت کرده و بیان شده:هرکه این دعا را صد مرتبه بخواند و دعایش اجابت نشود پس مقاتل را لعنت کند.
إِلَهِی کَیْفَ أَدْعُوکَ وَ أَنَا أَنَا، وَ کَیْفَ أَقْطَعُ رَجَائِی مِنْکَ وَ أَنْتَ أَنْتَ، إِلَهِی إِذَا لَمْ أَسْأَلْکَ فَتُعْطِیَنِی فَمَنْ ذَا الَّذِی أَسْأَلُهُ فَیُعْطِینِی، إِلَهِی إِذَا لَمْ أَدْعُکَ [أَدْعُوکَ ] فَتَسْتَجِیبَ لِی فَمَنْ ذَا الَّذِی أَدْعُوهُ فَیَسْتَجِیبُ لِی، إِلَهِی إِذَا لَمْ أَتَضَرَّعْ إِلَیْکَ فَتَرْحَمَنِی فَمَنْ ذَا الَّذِی أَتَضَرَّعُ إِلَیْهِ فَیَرْحَمُنِی، إِلَهِی فَکَمَا فَلَقْتَ الْبَحْرَ لِمُوسَى عَلَیْهِ السَّلامُ وَ نَجَّیْتَهُ، أَسْأَلُکَ أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ أَنْ تُنَجِّیَنِی مِمَّا أَنَا فِیهِ، وَ تُفَرِّجَ عَنِّی فَرَجاً عَاجِلاً غَیْرَ آجِلٍ، بِفَضْلِکَ وَ رَحْمَتِکَ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ
خدایا چگونه تو را بخوانم و در حالی که من منم، و چگونه امیدم را از تو قطع کنم و در حالی که تو تویی، خدایا! آنگاه که از تو نخواهم که به من عطا کنی پس کیست که از او درخواست عطا کنم؟ خدایا! آنگاه که تو را نخوانم تا مرا اجابت کنی پس کیست که او را بخوانم تا اجابتم کند؟ خدایا! آنگاه که بسوی تو زاری نکنم تا به من مهرآوری پس کیست که بجانب او زاری کنم تا به من مهر آورد، خدایا! چنان که دریا را برای موسی( درود خدا بر او) شکافتی و نجاتش دادی، از تو درخواست می کنم بر محمّد و خاندانش درود فرستی، و از آنچه در آن گرفتارم مرا رهایی بخشی، و بر من گشایش دهی گشایشی فوری نه دیر، به فضل و مهربانی ات، ای مهربان ترین مهربانان.
 
  • ختم دعا برای خرید خانه و خانه دار شدن
    ختم دعا برای خرید خانه و خانه دار شدن برای چهل روز است و شب قبل باید نیت کنید که از فردا به مدت چهل روز این ختم را جهت خانه دار شدن انجام میدهید.
    بعد از آن هر صبح پس از نماز صبح ابتدا دو رکعت نماز حاجت بخوانید.
    ابتدا چهارده مرتبه بگویید “یا جواد الائمه” و بعد ۷۰ بار ذکر زیر را بخوانید.
    رَبِّ انْزِلْنی مُنْزَلاً مُبارَکاً و انتَ خیرُ المُنزِلینَ
    بعد از این که هفتاد بار این ذکر را گفتید به سجده بروید و بگویید.
    یا خَیرَ المَسئولینَ و یا خیرَ المُعطین اُرزُقنی وارزُق عَیالی مِن فَضْلکَ فإنَّک ذوالفَضل العظیم.
خریدن خانه_دعا سریع الاجابه برای خانه دار شدن | با خواندن این دعاها زود صاحب خانه شوید
  • خواندن آیه الکرسی برای خانه دار شدن بسیار مجرب است.
    اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَۆُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ. لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُۆْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ. اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآۆُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ
    ترجمه: “خداست که معبودى جز او نیست. او زنده و برپادارنده است. نه خوابى سبک او را فرو مى‌گیرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمان‌ها و آنچه در زمین است، از آنِ اوست. کیست آن کس که جز به اذن او در پیشگاهش شفاعت کند؟ آنچه در پیش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى‌داند؛ و به چیزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌یابند. کرسى او آسمان‌ها و زمین را در بر گرفته، و نگهدارى آن‌ها بر او دشوار نیست، و اوست والاى بزرگ. در دین هیچ اجبارى نیست؛ و راه از بیراهه به خوبى آشکار شده است. پس هر کس به طاغوت کفر ورزد، و به خدا ایمان آورد به یقین به دستاویزى استوار که آن را گسستن نیست، چنگ زده است و خداوند شنواى داناست. خداوند سرور کسانى است که ایمان آورده‌اند. آنان را از تاریکی‌ها به سوى روشنایى به در مى‌برد و کسانى که کفر ورزیده‌اند، سروران شان طاغوت است؛ که آنان را از روشنایى به سوى تاریکی‌ها به در مى‌برند. آنان اهل آتش هستند که خود، در آن جاودانند.”
درباره آیت الکرسی بیشتر بدانید!
آیَهُ الْکُرْسى‌، آیه ۲۵۵ سوره بقره که برخى‌ از مفسران‌، آیات‌ ۲۵۶ و ۲۵۷ از همین‌ سوره‌ را نیز به‌ سبب‌ ارتباط مفاهیم‌ آنها با مفاهیم‌ آیه ۲۵۵، جزء آیه الکرسى‌ دانسته‌اند. در قرآن‌ مجید تنها در این آیه، از «کرسى‌ خداوند» سخن به‌ میان‌ آمده‌ است‌: «وَسِعَ کُرسِیُّهُ السَّمواتِ و الارضَ: کرسى‌ او به‌ پهنای آسمان‌ها و زمین‌ است‌». اشتهار این‌ آیه‌ به‌ «آیهالکرسى‌» به‌ همین‌ سبب است‌ و در زمان‌ پیامبر اکرم (ص) نیز به‌ آیهالکرسى‌ معروف‌ بوده‌ است‌.
بنا بر روایات معصومین، خواندن این آیه در همه حال به ویژه پس از نماز، قبل از خواب، هنگام خروج از خانه، هنگام مواجهه با خطر و سختی و مشکلات، هنگام سوار شدن بر مرکب، برای دفع چشم‌زخم و برای سلامت و… مستحب است.در نماز وحشت نیز خوانده می‌شود.
  •  خوانده دعای بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیم
    بعد از نماز صبح و مغرب هفت مرتبه خوانده شود.
 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار