|
|
کدخبر: ۱۸۵۱۱۶

امین فردین با افشاگری درمورد چهره های مشهور داخلی و خارجی توانسته به شهرت خوبی دست پیدا کند. در این مطلب به طور کامل با امین فردین آشنا خواهید شد.

امین فردین مدیر یک کانال یوتیوبی به نام پشت پرده است، او چند سالی است که درمورد موضوعات گوناگون افشاگری می کند و خود را یک پاپاراتزی نامیده است. امین فردین با افشاگری درمورد چهره های مشهور داخلی و خارجی توانسته به شهرت خوبی دست پیدا کند. در ادامه به طور کامل با امین فردین آشنا خواهیم شد.
 

چکیده بیوگرافی

  • نام ونام خانوادگی: امین فردین
  • تاریخ تولد: 29 شهریور 1370
  • محل تولد: اهواز
  • وضعیت تاهل: مجرد

 

بیوگرافی کامل امین فردین

امین فردین متولد 29 شهریور 1370 در اهواز ، فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر (نرم افزار) از دانشگاه آزاد کرمانشاه می باشد که از باشگاه خبرنگاران شروع کرد و حالا ساکن کشور آلمان می باشد.
از 1 یا 2 سال پیش ویدیوهایی در یوتیوب بارگذاری شد که محتوای افشاگرانه درمورد برخی مسئولان، خبرنگاران و هنرمندان داشت. این کانال یوتیوبی آرام آرام مشهور شد و با نشانه رفتن مافیای موسیقی در داخل کشور به شهرت رسید و فعالیت های خود را گسترش داد. نام مدیر این کانال امین فردین است که در خارج از کشور زندگی می کند.
امین فردین_جزئیات حکم بازداشت و بازگشت امین فردین به ایران+عکس

محل زندگی امین فردین

در بین سال های 2015 تا 2018 بحران مهاجرت به نقطه اوج خود رسید، در همین سال ها کشور آلمان مرزهای خود به روی مهاجران را باز کرد، امین فردین هم با این موج مهاجران به کشور آلمان نقل مکان کرده و پس از دریافت اقامت فعالیت های خود در زمینه افشاگری را شروع کرد.
محل زندگی او به طور مشخص معلوم نیست، اما آن چیزی که در تیزر ویدیوهای او دیده می شود یک گاراژ است که به استودیوی کوچکی تبدیل شده، امین فردین در آلمان زندگی می کند اما اطلاعاتی درمورد این که او در کدام شهر سکونت دارد در دسترس نمی باشد.
 

ازدواج و همسر امین فردین

او تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.
 

فوتبال و شطرنج

ورزش های مورد علاقه ی وی شطرنج و تنیس و بسکتبال می باشد و خود را به عنوان هوادار تیم پرسپولیس معرفی میکند .
 

باشگاه خبرنگاران جوان

امین فردین در سال 86 کلاس های خبرنگاری را در باشگاه خبرنگاران جوان میگذراند و در سال 1388 با کار تدوین در سازمان صدا و سیمای خوزستان مشغول به کار میشود .
 

آموزشگاه هواپیمایی

امین فردین در سال 86 همراه پدر در آموزشگاه هواپیمایی مدل در سمت مسئول سمعی و بصری به کار گرفته می شود ، بعد از آن سال 1389 وارد دانشگاه آزاد کرمانشاه می شود و با تلویزیون آنجا شروع به همکاری می کند .
امین فردین در پاریس_جزئیات حکم بازداشت و بازگشت امین فردین به ایران+عکس

کتاب

وی در سال 1389 کتاب های « سیستم عامل لینوکس » و « تدوین فیلم با برنامه ادیوس » را نوشته و چاپ میکند بعد از انتشار این دو کتاب از طرف حوزه نظارت و ارزیابی تهران بخاطر ساخت یک گزارش به اسم زخم کارون در سال 89 برترین خبرنگار و تدوینگر می شود .
 

متنی برای رهبری

امین فردین وقتی رهبر انقلاب در روز 23 مهر سال 90 به کرمانشاه سفر میکند نوشته ای در وبلاگ خود منتشر میکند که در آن ذکر کرده «فعلا تهران پایتخت نیست و آنجایی پایتخت است که رهبر در آن نفس میکشد ، پس اکنون کرمانشاه پایتخت ایران است» .
 

شعر

امین فردین بعد از اتمام تحصیل در سال 93 دیگر با صدا و سیمای کرمانشاه کار نکرده و به سرودن شعر و دکلمه روی می آورد ، دکلمه های این و آن و چتر عشق از کار های اوست .
 

شهرت امین فردین در آمدنیوز

در اسفند 96 گفتگوی امین فردین با با روح الله زم و انتشار آن در کانال آمدنیوز نامش را سر زبان ها انداخت تا اینکه مدتی بعد دست به افشاگری علیه هم زدند.
او زم را نفوذی و عامل جمهوری اسلامی معرفی می کرد و زم نیز او را متهم به این عنوان می کرد.

 

حضور امین فردین در شبکه گالا

این خبرنگار در اولین تجربه خود برنامه هشتک حاشیه را از شبکه «گالا تی وی» بروی آنتن برد که در آن به بررسی حواشی مجازی و سلبریتی ها می پرداخت.
 

هدف امین فردین  

یکی از مهمترین اهداف این فرد برای راﻩاندازی وبسایت و صفحات اجتماعی، تخریب فعالین سیاسی بود. در اسفند ۹۶ گفتگویی از امین فردین با روح الله زم در کانال آمدنیوز منتشر شد که نام فردین را بر سر زبان‌ها انداخت. اما پس از مدتی هر دوی آن‌ها دست به افشاگری بر علیه یکدیگر زدند و همدیگر را نفوذی معرفی کردند.
بعد از جنجال کانال آمدنیوز، امین فردین نخستین کسی بود که پس از استعفای جنجالی محمدعلی نجفی از شهرداری تهران و مطرح شدن نام همسر دوم او یعنی میترا استاد، عکس‌های خصوصی او را منتشر کرد. امین فردین با گزارش‌های خود درباره‌ی پشت پرده‌ی سایت‌های شرط بندی و همکاری آن‌ها با شاخ‌های مجازی افشاگری کرد.
امین فردین_جزئیات حکم بازداشت و بازگشت امین فردین به ایران+عکس

 سایت های شرطبندی و امین فردین

او از اولین خبرنگارانی بود که با گزارش های مختلف خود پشت پرده سایت های شرطبندی و افراد در سایه و همکاری آنها با شاخ های مجازی را رو کرد.
با اینکه توانایی مقابله با این مافیای بزرگ را نداشت اما گزارش های او نقش اساسی در روشن سازی ابعاد مختلف این کلاهبرداری ایفا کرد.

 

همکاری با مافیای شرطبندی

امین فردین که تا چند سال پیش مخالف سایت های شرطبندی بود اما به یکباره با چرخش 180 درجه ای حالا رفیق دو آتیشه مُبلغان این سایت ها شده است.
 بنظر می رسد در تقسیم وظایف سایت های شرطبندی او با اخبار و لایوهای هماهنگ شده وظیفه گرم نگه داشتن تنور سایت های شرطبندی را دارد.
خبر همکاری فردین با مافیای شرطبندی توسط «میلاد حاتمی» از مبلغان معروف سایت قمار تایید شده است.
 

ماجرای افشاگری امین فردین درباره زهره فکور صبور

زهره فکور صبور ساعت ۸ شب سه شنبه جسدش در خانه اش کشف شد او با خوردن ۱۰۰ قرص آرامبخش خودکشی کرده بود. خبرهایی در فضای مجازی منتشر شده که گفته میشود علت خودکشی او افشاگری هایی امین فردین خبرنگار فعال در یوتیوب است!!ا
امین فردین درباره زهره فکور صبور شایعاتی را مطرح کرد و مدعی بود که این بازیگر با یک خواننده رابطه دارد!! دروغی که صرفا برای حاشیه سازی مطرح کرده بود.
 
چندسالی است که ویدیوهایی در یوتیوب بارگذاری می‌شود که محتوای افشاگرانه درمورد برخی مسئولان، خبرنگاران و هنرمندان دارد.
این کانال یوتیوبی آرام آرام مشهور شد و با نشانه رفتن مافیای موسیقی در داخل کشور به شهرت رسید و فعالیت‌های خود را گسترش داد. نام مدیر این کانال امین فردین است. گفته می‌شود امین فردین به خاطر افشاگری انجام داده، یکی از عاملان مرگ تلخ زهره فکور صبور نیز است.
 

بازداشت امین فردین و بازگشت او به ایران

امین‌رضا چلبیانلو، دندانپزشک و تهیه‌کننده سینما در صفحه شخصی‌اش از صدور حکم قضایی بازداشت امین فردین و اعلام اعلان قرمز به اینترپل برای استرداد این فرد خبر داد.‌
امین فردین که مدتی طولانی در شبکه‌های اجتماعی به انتشار اخبار و شایعاتی درباره سلبریتی‌های حوزه‌های مختلف تحت عنوان افشاگری می‌پرداخت و فعالیت خود را تحت عنوان خبرنگاری پاپاراتزی جلوه می‌داد، با شکایت امین‌رضا چلبیانلو و شاکیان متعدد دیگر از حوزه‌های مختلف ورزش و هنر محکوم شناخته و وضعیت اعلان قرمز برای دستگیری او به پلیس بین‌الملل (اینترپل) اعلام شد.
بنظر می‌رسد در تقسیم وظایف سایت‌های شرطبندی او با اخبار و لایوهای هماهنگ شده وظیفه گرم نگه داشتن تنور سایت‌های شرطبندی را دارد.
بعد از خودکشی زهره فکور صبور، حمید فراهانی (مجری-خبرنگار) مدعی شد مرحومه قبل از فوت به چند نفر از آشنایان گفته بود از شایعاتی که یک اخاذ مجازی پناهنده در آلمان درباره او ساخته و منتشر کرده است، ناراحت و عصبانی است.
از این رو نام امین فردین پس از درگذشت زهره فکورصبور بازیگر ایرانی، نام پرتکرار در زبان دوستان این بازیگر بود و بسیاری به نوعی او را به خاطر شایعاتی که درباره این بازیگر منتشر کرده بود، مسوول مستقیم خودکشی این بازیگر می‌دانستند.
درباره این فرد تکرار این نکته ضروری است که براساس مستندی که از سرشبکه‌های قمار روی آنتن تلویزیون رفت، میلاد حاتمی، از گردانندگان سایت‌های قمار، به وضوع اعتراف کرد که امین فردین بابت داغ کردن موضوعات درباره برخی از چهره‌ها و افشاگری‌هایش از شبکه قمار خارج از کشور به طور مستقیم درآمد کسب می‌کند. میلاد حاتمی، گفته بود که امین فردین با این سایت‌ها همکاری دارد و برای چهره‌های دارای سایت قمار شایعه‌سازی می‌کند تا صفحه‌های آن‌ها بیشتر دیده شود.
صدور حکم بازداشت امین فردین_جزئیات حکم بازداشت و بازگشت امین فردین به ایران+عکسصدور حکم بازداشت امین فردین_جزئیات حکم بازداشت و بازگشت امین فردین به ایران+عکسصدور حکم بازداشت امین فردین_جزئیات حکم بازداشت و بازگشت امین فردین به ایران+عکس

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار