|
|
کدخبر: ۱۸۵۳۷۳

یکی از وسایلی که امروزه در همه خانه ها وجود دارند و دیگر به یکی از وسایل ضروری خانه تبدیل شده است، مبلمان منزل است. شاید سال های گذشته وجود مبل در خانه یک وسیله ضروری محسوب نمی شد و بسیاری از خانه ها مبلی نداشتند اما امروزه در هر خانه ای با هر سطح مالی می توان گفت مبل وجود دارد. در هر شهری مراکز معتبر برای خرید مبل وجود دارد اما اگر بتوانید خرید خود را به صورت مستقیم از یک تولیدی انجام دهید می توانید مبلمان مورد نظر خود را با قیمت کمتری نسبت به یک فروشگاه تهیه کنید. اگر به دنبال تولیدی مبل در همدان هستید، میتوانید لسیت تولیذی های مبل در همدان را در سایت ایران مشاغل مشاهده نمایید.

انواع مبل

اگر به فکر خرید مبلمان منزل هستید باید بدانید که مبل ها انواع گوناگونی دارند و هر کسی می تواند با توجه به سلیقه شخصی خود و هم چنین دیزاین مورد نظر و البته بودجه که برای خرید مبل در نظر گرفته شده است اقدام به خرید کند. در ادامه به 7 مدل برتر مبلمان اشاره می کنیم تا بیشتری قبل ار خرید داشته باشید.

مبل تختخواب شو

مبل تختخواب شو انواع مختلفی دارد برخی از این مدل ها از زیر باز می شوند که شاید کار سختی باشد اما مدل هایی از مبل تخت خواب شو وجود دارد که نیازی به باز شدن از زیر ندارد. از این انواع کاناپه چند منظوره می توان به عنوان تخت خواب و همچنین مبل استفاده کرد که برای به حداکثر رساندن فضای اتاق در طول روز و استراحت در رختخواب در شب با همان مبلمان ایده آل است. از مبل‌های تختخواب‌شو بیشتر در هاستل‌ها، استودیو آپارتمان‌ها، خانه‌های کوچک استفاده می شود.

مبل راحتی

مردم بیشتر از مبل‌های راحتی برای ایجاد فضایی آرام استفاده می‌کنند که به شما کمک می‌کند آرامش و استراحت داشته باشید. این نوع کاناپه ها ترکیبی از ست مبل و صندلی راحتی هستند. این ست مبل سالنی دارای طرحی است که به شما کمک می کند  استرس نداشته باشید. معمولا دارای تکیه گاه بالشتکی و یک زیرپایی بلند برای کشش پاهای شما نیز می باشد.

ست مبل نوع L

این نوع مبلمان با ساختار L شکل خود می توانند به عنوان ست مبل برای سالن، فضای نشیمن و ... استفاده شوند و فضای کمتری را اشغال کرده و فضای اضافی را در خانه فراهم می کنند.

در حال حاضر، ست مبل L برای اتاق های نشیمن کوچک و همچنین برای اتاق های بزرگ عالی است. برای فضاهای کوچکتر، فقط یک طرح مبل نوع L معجزه می کند! با این حال، برای فضاهای بزرگتر، می توانید پس از اضافه کردن این یکی، چندین صندلی کوچک اضافه کنید!

طرح های ست مبل نوع L در جنس چوب و همچنین پارچه موجود می باشد. این نوع از مبلمان بادوام، مقرون به صرفه، مد روز و ماندگار هستند.

تولیدی مبل در همدان ، تولیدی مبلمان در همدان ، ایران مشاغل

مبل های تاکسیدو یا پشتی صاف

این نوع از ست های مبل معمولاً دارای یک سطح پشتی هستند که با تکیه گاه دست برابر است. همچنین، از این نوع مبل ها معمولا افرادی استفاده می کنند که به طراحی مینیمال علاقه دارند و با دکوراسیون اتاق های مدرن بسیار عالی است این ست مبل هال می تواند در جنس مختلفی تولید شود اما ست چرمی آن جذاب تر از سایرین خواهد بود.

مبلمان سلطنتی

مبلمان سلطنتی یکی از پرطرفدارترین سبک مبلمان در بین ایرانیان هاست که به آن در بازار مبل استیل نیز گفته می شود. مبل های سلطنتی معمولا از چوب و پارچه تولید می شوند و برای خانه هایی که به سبک مدرن چیده می شوند بسیار مناسب است.  مبل استیل استخوانی مبل استیل کلاسیک مبل استیل ترکی در دسته مبل های سلطنتی قرار می گیرند. مبلمان سلطنتی معمولا نسبت به سایر مبلمان گران تر هستند و برای خانه های بزرگ استفاده می شود و به خاطر ظاهری که دارد مناسب فضاهای کوچک نیست.

ویژگی‌های مشترک همه مبلمان سلطنتی یا همان مبل‌های استیل (مبل استیل ترک، مبل استیل فرانسوی، مبلمان استیل استخوانی، مبل استیل کلاسیک را می توانید در ادامه ببینید.

علاوه بر استفاده از چوب سفید، گردو، راش و راش برای دسته و پایه، استیل ماده ای است که برای ساخت هر یک از انواع متعدد مبل استیل استفاده می شود.

مبل های رویال استیل معمولا طولانی تر از مبل های ساخته شده از مواد دیگر، به ویژه انواع دیگر هستند.

مبل های سنتی که از فولاد ساخته شده اند و از قدیم الایام وجود داشته اند، حکاکی های نفیسی دارند.

در ساخت مبل ترک و همچنین مدل های دیگر از استیل استفاده شده است.

علاوه بر مبلمان استیل استخوانی موجود در ست، یک تشک دو سایز نیز در بسته پیدا خواهید کرد.

داشتن تاج و فرم دادن به آن به گونه ای که هم از نظر ظاهری سلطنتی باشد و هم برای استفاده تشریفاتی مناسب باشد.

تولیدی مبل در همدان ، تولیدی مبلمان در همدان ، ایران مشاغل

عثمانی

استفاده عمومی از عثمانی برای زیرپایی است. می توانید آن را نزدیک صندلی مبل خود قرار دهید تا پاهای خود را روی آنها بلند کنید  یا اگر یک مبل کوچک دیگر بدون تکیه گاه است، می توانید به سادگی روی یک عثمانی بنشینید در واقع عثمانی را می توان یک اکسسوری  برای ست مبل به حساب آورد. بعلاوه، این ایده عالی است که آنها را نزدیک پنجره خود قرار دهید تا بچه ها بنشینند و افسانه های مورد علاقه خود را بخوانند.

صندلی عشق

صحبت در مورد انواع ست مبل برای فضاهای کوچک، صندلی عشق فقط توجه را به خود جلب می کند. طرح ها عموما مینیمالیستی هستند و حس بسیار خوبی از یک سبک را به نمایش می گذارند. آنها مجموعه ای ایده آل برای اتاق های نشیمن کوچک هستند که ظرافت همراه با راحتی را به نمایش می گذارند.

صندلی عاشقانه معمولاً یک مبل 2 نفره است و به طور کلی کوچکتر از یک مبل استاندارد است. از این رو، طراحی شیک آن تنها اتاق نشیمن را دنج تر و جادارتر می کند.

 تولیدی مبل در همدان ، تولیدی مبلمان در همدان ، ایران مشاغل

صندلی های راحتی

با صحبت در مورد انواع کاناپه ها، نمی توان صندلی های راحتی را فراموش کرد. آنها معمولاً در گوشه ای از اتاق نشیمن شما قرار می گیرند، جایی که بخشی از فضا است، اما همچنین بخشی حیاتی از فضای دیگری است. به عنوان مثال، می توانید برای ایجاد یک گوشه مطالعه در اتاق نشیمن خود برنامه ریزی کنید و صندلی راحتی را به صندلی اضافه کنید. همچنین می توانید یک میز انتهایی کوچک برای قرار دادن کتاب خود قرار دهید و برای استراحت روی آن بنشینید.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار