|
|
کدخبر: ۱۸۵۳۷۹

معرفی کارتخوان سیار ((پرفروش ترین کارتخوان سیار)) بهترین کارتخوان سیار - معرفی ویژگی ها برای خریذ کارتخوان سیار

کارتخوان سیار

مشتریان و خریداران برای دریافت محصولات و خدمات از دو طریق به فروشندگان پول می دهند: ارائه وجه نقد یا تراکنش کارت بانکی از طریق دستگاه کارتخوان سیار یا ثابت.

تراکنش های کارت بانکی برای مشتریان و حتی فروشندگان مستلزم رعایت امنیت، بهداشت و دقت در تراکنش است و دریافت وجه نقد از دست به دست، قابلیت سرایت بیماری های مختلف را دارد و مانند عصر امروز با فناوری های جدید، چندان ایمن نیست. مانند اسکیمینگ، پول شما را به راحتی می دزدید و مهم ترین نکته صحت تراکنش است که از خطا در ارائه وجوه جلوگیری می کند.

در خرید عید اکثر مردم از دادن پول نقد خودداری می کنند و قبل از تصمیم به خرید از فروشنده ها می پرسند! آیا دستگاه کارتخوان دارید؟

داشتن کارتخوان سیار برای کاسبی در شب عید ضروری است اما انتخاب کارت خوان سیار انتخاب سختی است. به طور کلی می توان از کارتخوان سیار برای سال های متوالی استفاده کرد و در انتخاب و خرید پوز سیار باید به فاکتورهای ویژه ای توجه کرد.

با ارائه چهار دستگاه کارتخوان سیار پرفروش و پرطرفدار از مجموعه کارت خوان های موجود در ایران، انتخاب و خرید را برای شما آسان می کنیم.

البته هنگام خرید کارت خوان سیار باید به فاکتورها و عواملی هم توجه کنید تا بتوانید یک پوز سیار عالی بخرید و از تراکنش با آن لذت ببرید و از همه مهمتر کار شما سریعتر شروع شود.

قبل از معرفی این 4 دستگاه کارتخوان سیار توضیح مختصری در مورد این ویژگی ها و فاکتورها می دهیم تا بتوانیم شما را در انتخاب و خرید یاری کنیم.

ویژگی های مهم کارتخوان سیار

سرعت تراکنش، تراکنش زیاد

هرچه تراکنش سریعتر باشد، مشغله کمتری خواهید داشت و مشتریان بیشتری خواهید داشت. این عامل باعث می شود مشتریان شما تجربه خوبی از خرید و همکاری با شما داشته باشند.

بهترین فاصله زمانی تراکنش هر کارتخوان سیار بین 1 تا 3 ثانیه است و این مشخصه به عوامل فنی (سخت افزار و نرم افزار کارت خوان موبایل) بستگی دارد.

گاهی اوقات یک کارت خوان سیار دارای ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری خوبی است، اما این دو به طور کامل با هم سازگار نیستند و این مشکل در دستگاه های بی کیفیت و بدون نام تجاری بسیار رایج است.

چقدر شارژ می خواهید نگه دارید!؟

میزان شارژ دستگاه کارتخوان سیار یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید این دستگاه است چرا که با شارژ کامل دستگاه، کسب و کار شما آماده پذیرش مشتریان و در نتیجه کسب درآمد نخواهد بود.

پس توصیه ما این است که به ظرفیت باتری تلفن همراه خود توجه کنید تا به طور متوسط ​​در صورت استفاده مداوم از گوشی حداقل 16 ساعت شما را شارژ نگه دارد. اما در مورد باتری باید به زمان شارژ کامل کارت خوان سایار نیز توجه داشته باشید و از این موضوع غافل نشوید.

چطور صفحه نمایشی میخواهید؟

کارتخوان سیار اندرویدی

انواع مختلف صفحه نمایش در کارتخوان های سیاروجود دارد که عبارتند از: کارتخوان های لمسی، دستگاه پوز صفحه نمایش رنگی و دستگاه های صفحه نمایش سیاه و سفید که انتخاب هر یک از این صفحه نمایش ها میتواند سلیقه ای باشد و اما باید دقت کنید صفحه نمایش کارتخوان سیار در برابر نور خورشید، باران و عوامل دیگر مقاومت داشته باشد و سپس تصمیم به انتخاب هر کدام بگیرید.

اما در کل کارتخوانی که صفحه نمایش آن لمسی است مانند کارتخوان Newpose 7210 ویژگی های خوب دیگری نیز دارد.

اندازه صفحه نمایش یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در انتخاب و خرید دستگاه پوز سیار است، برخی افراد صفحه نمایش کوچک و برخی دیگر صفحه نمایش بزرگ را دوست دارند.

ویژگی های ظاهری کارتخوان سیار

همه این موارد به سلیقه و انتظارات شما از یک دستگاه کارت خوان مربوط می شود و لزوما برای یک دستگاه خوب یا بد نیستند. می توانید با بررسی اطلاعات کارتخوان سیار قبل از خرید به خصوص در سایت های فروش آنلاین از این ویژگی ها مطلع شوید.

ویژگی خاص مد نظرتان هست؟

برخی از ویژگی ها و در واقع گزینه های ویژه در کارتخوان سیار شما را وادار به خرید آن می کند. به عنوان مثال، به کارتخوانی نیاز دارید که به وای فای متصل شود یا باید صفحه نمایش آن لمسی باشد یا حتی می خواهید کارتخوان سیار شما از سیستم عامل اندروید پشتیبانی کند تا بتوانید عکس بگیرید و برنامه های مختلف را نصب کنید. به این نوع دستگاه ها اندروید پوز نیز می گویند.

فروشندگان دستگاه های کارتخوان موظفند شما را از ویژگی های دستگاه های کارت خوان مطلع کنند و همچنین می توانید از فروشندگان مشاوره و راهنمایی دریافت کنید.

برخی از فروشگاه های اینترنتی کارتخوان تمامی عملکردهای دستگاه پوز را در سایت قرار می دهند و می توانید اطلاعات خوبی در مورد دستگاهی که قصد خرید آن را دارید به دست آورید.

معرفی 4 دستگاه کارتخوان سیار محبوب و پرفروش

ترتیب قرارگیری و معرفی این کارت خوان ها رتبه بندی کیفی و فنی نیست و قصد داریم آنها را صرفا ارائه کنیم تا در هنگام انتخاب و خرید از ده ها کارتخوان سیار نتیجه بهتری بگیرید.

کارت خوان موبایل آنفو مدل af70

این دستگاه پوز دارای باتری 2600 میلی آمپر ساعتی است که می تواند تا 72 ساعت شارژ را برای کاربر نگه دارد و در 4 ساعت به طور کامل شارژ می شود.

سرعت تراکنش استثنایی این کارتخوان سیار زیر 2 ثانیه بوده و دارای پرینتر حرارتی پرسرعت می باشد. صفحه نمایش آن رنگی و از LED ساخته شده است.

یکی از ویژگی های این کارت خوان که آن را از دستگاه های دیگر در این رنج قیمت متمایز می کند، قابلیت اتصال به وای فای است.

کارت خوان سیار نیوپوز 7210

کارتخوان سیار نیوپوز 7210

یکی دیگر از محبوب ترین کارتخوان های سیار این دستگاه است که سرعت خوبی در کارکرد و تراکنش دستگاه دارد. باتری این دستگاه نیز مانند Anfo af70 دارای ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت است که می تواند تا 72 ساعت شارژ نگه دارد. همچنین اندازه صفحه نمایش این دستگاه 2.8 اینچ است.

مشاهده کارتخوان سیار نیوپوز 7210

کارتخوان سیار G2 و G3

این دو دستگاه از نظر ظاهری تقریبا شبیه به هم هستند و هر دو سرعت تراکنش فوق العاده ای دارند و فقط از نظر سخت افزار و وزن با یکدیگر تفاوت دارند، مدل G3 کمی بهتر است و در واقع نسبت به مدل G2 پیشرفت کرده است، اما با این خواننده کارت های سیار حالا G2 یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین دستگاه هاست.

تصمیم برای خرید خوب…

پیشنهادی که به شما داریم این است که ابتدا دستگاه خود را با توجه به شرایط و نیاز خود انتخاب کنید و سپس با توجه به مبلغی که قصد دارید برای خرید هزینه کنید تصمیم بگیرید.

برای خرید دستگاه پوز سیار معمولا به مبلغی بین ۲ تا ۴ میلیون تومان نیاز دارید.

امیدواریم راهنمایی ها و مشاوره های ما به شما در انتخاب و خرید کمک کند و بتوانید به درستی یک کارتخوان خوب خریداری کنید.

منبع مطلب : کلیک کنید

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار