|
|
کدخبر: ۱۸۵۳۸۰

1

اسپاتیفای به طور کلی ۴ طرح برای کاربرانی که قصد خرید اکانت اسپاتیفای را دارند ایجاد کرده است. گروه اول اسپاتیفای پریمیوم شخصی و فردی است . اسپاتیفای پریمیوم شخصی گران ترین اکانت های پریمیوم اسپاتیفای است. این اکانت ها را فقط یک نفر می تواند استفاده کند و به صورت هم زمان و آنلاین فقط از یک دستگاه می توانید استفاده کنید.

خرید اکانت های اسپاتیفای شخصی را اسپاتیفای اک به شما توصیه می کند. اما اکانت های به صرفه و ارزان اکانت های دانش آموزی، فامیلی و دوستانه یا دو نفره است. در ادامه  اسپاتیفای اک هر یک از اکانت های دو نفره، خانوادگی و تحصیلی را معرفی می کند.

پرمیوم دانشجویی ممتاز اسپاتیفای (Spotify Premium Student)

اگر در حال حاضر دانشجو هستید، می توانید اشتراک اسپاتیفای پریمیوم را با قیمت ۴٫۹۹ دلار دریافت کنید که نصف قیمت یک طرح انفرادی است. علاوه بر این، بدون هزینه اضافی به SHOWTIME و همچنین طرح پشتیبانی شده توسط تبلیغات Hulu نیز دسترسی خواهید داشت.

برای استفاده از طرح دانشجوی ممتاز اسپاتیفای پریمیوم، باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشید و دانشجو بودن خود را تأیید کنید. انجام این کار مستلزم آن است که یا مدرک ثبت نام را آپلود کنید یا در پورتال کالج یا دانشگاه خود وارد شوید.

از آنجا، SheerID تأیید شما را پردازش می کند، اگر قبلاً در طرح فردی اسپاتیفای پریمیوم مشترک شده اید و می خواهید به طرح دانشجویی تغییر دهید، ابتدا باید اشتراک فعلی خود را لغو کنید. سپس، باید منتظر بمانید تا دوره صورت حساب فعلی تان به پایان برسد تا بتوانید برای طرح Spotify Premium Student ثبت نام کنید.

برای ادامه استفاده از طرح دانشجوی ممتاز، باید هر دوازده ماه یک بار اشتراک خود را دوباره تأیید کنید. این طرح فقط تا چهار سال در دسترس شما است و فقط می توانید اشتراک خود را تا سه بار تمدید کنید.

همچنین توجه داشته باشید که نمی توانید هزینه طرح را از طریق صورت حساب تلفن همراه یا از طریق ارائه دهنده خدمات اینترنتی خود پرداخت کنید. وقتی فارغ التحصیل می شوید یا مدرسه را ترک می کنید، اشتراک Spotify Premium Student شما به طور خودکار لغو نمی شود.

همچنان می توانید تا پایان دوره ۱۲ماهه گذشته از آن لذت ببرید. اگر در پایان آن دوره دیگر نمی توانید اشتراک خود را دوباره تأیید کنید، به این معنی است که زمان شما با Spotify Premium Student متأسفانه به پایان رسیده است.

 البته باید گفت اکانت های دانش آموزی فقط به کسانی تعلق می گیرد که در دانشگاه های مورد قبول و تا اسپاتیفای در حال تحصیل باشند. همچنین استادان دانشگاه های مورد تا اسپاتیفای هم می توانند از این اکانت ها استفاده کنند.

 برای این منظور لازم است مدارک تحصیل یا تدریس در دانشگاه های مورد تا اسپاتیفای در سایت بارگذاری شود. دانشگاه های مورد تا اسپاتیفای در سایت اسپاتیفای به نمایش گذاشته شده است.

طرح اکانت دو نفره اسپاتیفای پریمیوم (Spotify Premium Duo)

اسپاتیفای همچنین خدمات پریمیوم خود را با تخفیف به زوج هایی که زیر یک سقف زندگی می کنند ارائه می دهد. با این حال، این بدان معنا نیست که شما فقط میتوانید در خانه گوش دهید.

2

 هنگامی که اسپاتیفای تأیید کرد که هر دوی شما آدرس خانه یکسانی دارید، می توانید موسیقی خود را در هر جایی با خود ببرید. درست مانند برنامه معمولی اسپاتیفای پریمیوم با Spotify Premium Duo  یک حساب پریمیوم با دو اکانت مجزا تنها ۱۲٫۹۹ دلار در ماه دریافت می کنید.

Spotify Premium Duo تمام مزایایی را که می توانید با یک طرح فردی دریافت کنید، به شما می دهد. علاوه بر این، یک Duo Mix نیز در حساب های دو نفره که شامل یک لیست پخش وجود دارد. این لیست پخش بر اساس فعالیت پخش مشترک شما با کاربر دیگر است.

برای ثبت نام اکانت Spotify Premium Duo برای انجام مراحل آسان را زیر را دنبال کنید:

۱. به حساب اسپاتیفای خود وارد شوید یا اگر هنوز یکی از آنها را ندارید از طریق برنامه یا وب سایت Spotify ثبت نام کنید.

۲. به صفحه حساب خود بروید.

۳. از منو، روی «Spotify Premium Duo» کلیک کنید.

۴. بر روی گزینه دعوت کاربر دیگری به طرح خود کلیک کنید. می توانید این کار را با ارسال پیوند دعوت، ارسال ایمیل یا پیام رسانی به آنها در مسنجر یا واتس اپ انجام دهید.

۵. اکنون طرف مقابل باید دعوت را تا زمانی که در خانه است بپذیرد و آدرس خود را تأیید کند. پس از انجام این کار، هر دوی شما می توانید از طرح Duo خود لذت ببرید.

پرمیوم خانوادگی اسپاتیفای پریمیوم (Family)

همان طور که یک طرح اسپاتیفای برای زوج ها (یا هم خانه ها) وجود دارد، یک طرح سفارشی برای خانواده ها نیز وجود دارد. هزینه طرح اسپاتیفای پریمیوم 9.915٫ دلار در ماه است. تواند حداکثر شش کاربر را که در که در یک آدرس زندگی می کنند، در خود جای دهد.

 این بدان معناست که اگر اشتراک را به حداکثر برسانید و شش کاربر در برنامه داشته باشید، فقط باید ۲٫۷ دلار هر ماه برای اسپاتیفای بپردازید. علاوه بر تمام مزایای طرح اسپاتیفای پریمیوم شخصی دریافت می کنید، اسپاتیفای خانواده دارد.

  طرح اسپاتیفای پریمیوم Family Mix و یک برنامه جداگانه برای بچه های خانواده به نام Spotify Kids نیز دریافت می کنید. به علاوه، با کنترل های والدین، می توانید آنچه را که هر یک از اعضای خانواده می توانند و نمی توانند گوش دهند را مدیریت کنید.

برای ثبت نام در طرح اسپاتیفای پریمیوم فامیلی یا خانواده فقط باید این مراحل را دنبال کنید:

۱. وارد اسپاتیفای شوید. اگر هنوز حساب کاربری ندارید، می توانید از طریق اپلیکیشن موبایل یا وب سایت Spotify به صورت رایگان یک حساب کاربری ایجاد کنید.

۲. به صفحه حساب خود بروید و از منو روی "Premium for Family" کلیک کنید. همچنین، می توانید به spotify.com/family بروید و «شروع به کار» را انتخاب کنید.

۳. جزئیات پرداخت خود را ارائه دهید.

۴. روی دکمه "Start my Spotify Premium" کلیک کنید.

۵. به صفحه حساب خود برگردید و به دنبال بخش «مدیریت حساب های خانواده خود» بگردید.

۶. در زیر آن قسمت، روی گزینه دعوت از سایر اعضا برای پیوستن به طرح شما کلیک کنید.

شما شش حساب جداگانه دریافت می کنید، اما کل طرح به عنوان یک خرید واحد در نظر گرفته می شود. این بدان معناست که تنها شخصی که این طرح را خریداری می کند، یک صورت حساب ماهانه ۱۵٫۹۹ دلاری دریافت می کند. بنابراین، این کاملاً به شما بستگی دارد که چگونه شما و سایر اعضای طرح هزینه را تقسیم کنید.

3

اسپاتیفای در ایران

در صورت نیاز به هر کدام از طرح های شخصی و فردی، تحصیلی و دانش آموزی، دو نفره و خانوادگی می توانید خرید اکانت اسپاتیفای را در ایران از spotify-acc.ir تهیه کنید. اکانت های اسپاتیفای اک کاملاً تضمینی است و تا آخرین روز اشتراک توسط تیم اسپاتیفای اک پشتیبانی می شود. با تهیه اکانت از اسپاتیفای اک از هر جهت خیال آسوده خواهید داشت.

در spotify-acc میتوانید بدون هیچگونه مشکلی اکانت پرمیوم اسپاتیفای خود را فعال نمایید تا از امکان کامل این سرویس لذت ببرید.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار