|
|
کدخبر: ۱۸۵۴۷۳

 

چاپ در تهران

راه‌اندازی کسب و کار در تهران، برای بسیاری از افراد یک رویای بزرگ است. سود کسب و کارهای تهران به دلیل اینکه پایتخت ایران محسوب می‌شود و جمعیت زیادی هم دارد، بیشتر از کسب و کارهایی است که در شهرستان راه‌اندازی می‌شوند. اما نباید فراموش کرد که بازار رقابت در تهران داغ‌تر از شهرستان‌هاست و کسب و کارها باید برای جذب مشتری، تلاش بسیاری انجام بدهند. تبلیغات چاپی یکی از روش‌هایی است که تولیدی‌ها، ارائه‌دهندگان خدمات یا فروشندگان محصولات از آن استفاده می‌کنند.

تبلیغات چاپی انواع مختلفی دارند که بعضی از آن‌ها مانند پخش تراکت تقریبا منسوخ شده‌اند و بعضی دیگر، مانند چاپ کارت ویزیت،‌ هنوز هم موثر هستند. در این مقاله ۳ محصول چاپی پرکاربرد برای کسب و کارهای تهران که به افزایش فروش و جذب مشتری آن‌ها کمک می‌کنند، اشاره می‌کنیم.

چاپ کاتالوگ

کاتالوگ از ابزارهای تبلیغاتی پرطرفدار چاپی است که بخاطر ارائه اطلاعات محصولات به مشتریان، جایگاه ویژه‌ای دارد. چاپ کاتالوگ با طراحی حرفه‌ای برای مشاغل صنعتی و کسب و کارهای خدماتی، تأثیر بسزایی در جذب مشتری و رونق کسب و کار دارد.

رقابت نزدیک و تنگاتنگ شرکت‌های مختلف در شهرهای بزرگ نظیر تهران، شرکتی در جذب مشتری موفق‌تر عمل می‌کند که تبلیغات بهتری داشته باشد. بعضی از مجموعه‌ها، محصولات باکیفیتی تولید می‌کنند یا خدمات مطلوبی به مشتریان ارائه می‌دهند، اما به دلیل عدم استفاده از تبلیغات مناسب ناشناخته باقی می‌مانند. اگر بهترین محصول را تولید کنید یا بهترین خدمات را ارائه کنید، اما آن را به مشتریان معرفی نکنید یا در معرفی، از مزایای رقابتی خود صحبت نکنید، هیچوقت نمی‌توانید سودی که باید را به دست آورید.

با چاپ کاتالوگ، محصولات تولید شده یا خدمات ارائه شده، هر یک به‌طور جداگانه معرفی می‌شوند و ویژگی هر محصول یا خدمت به ‌طور کامل بیان می‌شود. به‌این ترتیب مشتری به‌راحتی می‌تواند کالای یا خدمات مورد نیاز خود را پیدا کند و آن را بخرد.

چاپ کاتالوگ در تهران

برای معرفی محصولات و خدمات خود به وسیله کاتالوگ، بهتر است از کاغذهای با کیفیت استفاده کنید. کاغذهای گلاسه مات وشفاف برای چاپ کاتالوگ بهترین گزینه هستند. کاتالوگ‌ها را می‌توان با طرح‌های مختلف و تعداد صفحه‌های گوناگون چاپ کرد. اگر نمی‌دانید بهترین کاتالوگ برای کسب و کار مورد نظر شما چیست، به چند صفحه نیاز دارد یا کدام یک از انواع کاغذها برای آن بهتر است، با شماره ۸۸۴۰۰۴۴۹-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان فرتاک به سوالات شما پاسخ می‌دهند و شما را راهنمایی خواهند کرد.

شما همچنین می‌توانید کار طراحی و چاپ کاتالوگ خود را به این شرکت بسپارید و مطمئن باشید که کار چاپ کاتالوگ در تهران برای شما با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت، در کوتاهترین زمان ممکن انجام می‌شود.

چاپ استیکر

استیکرها امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. مزایای این شیوه تبلیغاتی باعث شده کاربران با رضایتمندی بسیار همواره به دنبال طرح‌های جدیدی از آن باشند. بسیاری از مشاغل برای کار تبلیغات چاپی خود به طرح‌های خاص و پیچیده تبلیغاتی نیاز ندارند. آن‌ها می‌توانند کسب و کارشان را با استفاده از استیکر به مخاطبانشان معرفی کنند.

چاپ استیکر

مزایای استفاده از استیکر برای چنین کسب و کارهایی عبارتند از:

  • زیبایی و خلاقیت در طرح‌های مختلف

  • نحوه به‌کارگیری آسان

  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه

  • تنوع بسیار زیاد در طرح‌های موجود

  • مقاومت بسیار بالا نسبت به عوامل محیطی و مواد شوینده

مزایای بالا باعث شده مشاغلی نظیر فروشگاه‌های کوچک، فست‌فودی‌ها یا اسباب‌بازی فروشی‌ها با استفاده از چاپ استیکرهای خلاقانه توجه مشتریانشان را جلب کنند و نرخ بازگشت آن‌ها را افزایش بدهند.

چاپ استیکر در تهران

در شهرهای بزرگ نظیر تهران استفاده از استیکرهای جذاب با رنگ‌هایی شاد و هیجان‌انگیز برای جذب مشتریان کارآمد است و نیاز به استفاده از سایر ابزارهای تبلیغاتی نظیر بیلبورد را کم‌رنگ‌تر می‌کند.

طراحی جذاب و خلاقانه استیکر از مهارت‌های گرافیست‌های با تجربه شرکت‌های تبلیغات چاپی چون فرتاک است که در این زمینه به مشتریان خدمات لازم را ارائه می‌کنند. ما در فرتاک خدمات طراحی و چاپ استیکر در تهران با بالاترین کیفیت را ارائه می‌دهیم.

چاپ کارت ویزیت پی وی سی

کارت ویزیت جزو پرمصرف‌ترین ابزارهای تبلیغات چاپی است که می‌تواند با کم‌ترین هزینه، راه‌های ارتباط با کسب وکار شما را به بازار هدفتان نشان بدهد. همه کسب و کارها هر چند کوچک برای برقراری ارتباط با مشتری نیاز به چاپ کارت ویزیت دارند. حتی گاهی اوقات، مدیران کسب و کارها، کارت ویزیت شخصی خودشان را هم چاپ می‌کنند تا مشتریان خاص، راهی برای برقراری ارتباط با آن‌ها داشته باشند.

استفاده گسترده از کارت ویزیت‌ها باعث شده تا صنعت‌گران چاپ برای افزایش مقاومت این محصولات تلاش کنند و از متریال‌های جدیدتر برای چاپ این محصولات بهره ببرند. کارت ویزیت‌های پی‌وی‌سی از محصولات بادوامی هستند که با طراحی ماهرانه کارشناسان امور تبلیغات در دسترس عموم قرار دارند.

کارت ویزیت‌های کاغذی در برابر رطوبت و سایر عوامل محیطی مقاوم نیستند. برای افزایش مقاومت این کارت‌ها می‌توان یک لایه سلفون بر روی آن‌ها کشید، اما باز هم احتمال نفوذ رطوبت از لبه‌ها وجود دارد و باعث خرابی کارت می‌شود. با چاپ کارت ویزیت‌های پی‌وی‌سی این مشکلات حل شده است. این کارت‌ها ضخامت بالایی دارند و مانند یک کارت عابر بانک، نسبت به عوامل محیطی، رطوبت و حتی مواد شیمیایی مقاوم است.

چاپ کارت ویزیت پی وی سی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید انجام می شود. سایز این کارت‌ها به‌طور استاندارد مثل کارت عابربانک در ابعاد ۵/۸ در ۴/۵ و به شکل دور گرد در نظر گرفته می‌شود. این کارت‌ها را می‌توان در فرم‌های مختلفی که در ادامه نام می‌بریم، چاپ کرد.

  • مات

  • براق

  • متالیک

  • صدفی

چاپ کارت ویزیت پی‌وی‌سی در تهران

در تهران شرکت‌های بسیاری وجود دارند که به چاپ کارت ویزیت می‌پردازند. اما اگر می‌خواهید کارت ویزیت شما به‌صورت حرفه‌ای چاپ شده جذابیت خاصی داشته باشد، مجموعه فرتاک بهترین انتخاب برای شماست.

چاپ کارت ویزیت پی وی سی

شرکت فرتاک از جمله شرکت‌های معتبر در زمینه امور تبلیغات چاپی است که با سال‌ها تجربه و کسب مهارت در این زمینه، در چاپ کارت ویزیت پی‌وی‌سی به‌طور حرفه‌ای عمل می‌کند. شما می‌توانید با کارشناسان این شرکت تماس گرفته نظر خود را برای آن‌ها توضیح دهید. پس از بررسی، طرح اولیه کارت مورد نظر شما را آماده کرده به شما نشان می‌دهند.

در صورت رضایتمندی، می‌توانید کار طراحی و چاپ کارت ویزیت مد نظر خود را با خیالی آسوده به ایشان بسپارید. مطمئن باشید که کار طراحی و چاپ کارت ویزیت شما با استفاده از بهترین متریال با مناسبترین قیمت انجام می‌شود. کارچاپ کارت ویزیت پی‌وی‌سی نسبت به کارت‌های ویزیت کاغذی زمان‌بر است و در طی چند ساعت آماده تحویل نمی‌شود. اما در کوتاهترین زمان ممکن سفارش شما آماده شده به آدرس شما ارسال خواهد شد.

کلام آخر؛ تبلیغات چاپی در تهران نقش مهمی ایفا می‌کنند

در این مقاله بهترین محصولات و تبلیغات چاپی در تهران را معرفی کردیم. بسته‌بندی محصول، ارائه اطلاعات کامل درباره ویژگی‌های محصول و در دسترس بودن راه‌های ارتباطی یک مجموعه سه عامل مهم در برندسازی آن محسوب می‌شوند. بنابراین لازم است به صورت هوشمندانه از ابزارهای چاپی برای ارائه ارزش افزوده به مشتریانتان استفاده کنید تا وفاداری آن‌ها را به دست آورید. ما در مجموعه فرتاک به صورت تخصصی در زمینه برندینگ و تبلیغات به کمک صنعت چاپ فعالیت می‌کنیم. برای دریافت مشاوره و راه‌اندازی تبلیغات در دنیای واقعی، با فرتاک تماس بگیرید.

چاپخانه فرتاک در تهران قرار دارد و آدرس آن را می‌توانید در سایت مجموعه ببینید. اما برای سهولت کار، امکان ثبت سفارش اینترنتی و تلفنی هم فراهم شده است. شما می‌توانید محصول مورد نظرتان را به صورت آنلاین سفارش بدهید و بعد از چند روز کاری، در مقصد مورد نظر خود تحویل بگیرید.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار