|
|
کدخبر: ۱۸۵۴۸۳

امروزه زندگی ماشینی سبب کم تحرکی افراد شده و با تغذیه نامناسب معمولا افراد به اضافه وزن و چاقی مبتلا شده اند و از این رو همواره در تلاش هستند تا از راه های مختلفی وزن خود را کاهش دهند. کم کردن وزن نه تنها باعث تناسب اندام و جذاب تر شدن اندام های شما می شود، بلکه در حفظ سلامتی شما نیز بسیار موثر می باشد. افراد به دنبال رژیم لاغری سریع هستند تا بتوانند در کم ترین زمان ممکن وزن کم کرده و به اندام ایده آل خود برسند، اما بسیاری از این نوع رژیم ها اثرات جبران ناپذیری بر روی بدن انسان گذاشته و فرد به بیماری های مختلفی مبتلا می شود. افراد برای لاغر شدن سریع باید رژیم هایی را انتخاب کنند که کاملا علمی و تایید باشند واز طریق گرفتن  رژیم لاغری استاندارد می توانند به سلامت خود کمک کنند.

لاغری سریع

ویژگی های یک رژیم استاندارد

باید توجه داشته باشید که شما در طول رژیم لاغری سریع نباید مدت زمان طولانی گرسنه بمانید، با قرار دادن میان وعده های کم کالری و سیرکننده در برنامه غذایی خود سیر شوید و  تمام گروه های غذایی را در برنامه غذایی خود قرار دهید تا رژیم گرفتن آسیبی به بدن شما وارد نکند.

میزان مصرف کربوهیدرات در رژیم لاغری

برای داشتن یک رژیم لاغری سریع و آسان باید میزان مصرف این گروه غذایی را کاهش دهید اما قطع کردن آن ها کار اشتباهی می باشد، این گروه غذایی انرژی بدن را تامین می کند و مقدار کالری مورد نیاز بدن را تامین می کند بنابراین برای سالم زندگی کردن باید کربوهیدرات کافی به بدن برسد و فقط کافیست که مقدار مصرف این مواد غذایی را کاهش دهید تا از این طریق بتوانید سریع تر لاغر شوید.

پروتئین ها و لاغری سریع

پروتئین ها در حقیقت یکی از ضروری ترین گروه های غذایی برای بدن می باشند و در رژیم های لاغری نیز یک عضو ثابت و اساسی هستند، فرد باید در طول روز مقدار مناسبی از پروتئین ها را مصرف کند چرا که این گروه غذایی به بزرگ تر شدن عضلات بدن کمک می کند.

گوشت قرمز، مرغ و انواع ماهی ها را می توان از منابع اصلی این گروه غذایی دانست و در کنار این ها می توان از لوبیا، تخم مرغ و آووکادو به عنوان منابع مهمی از پروتئین ها استفاده کرد.

چربی ها در رژیم لاغری سریع

برای کاهش وزن بهتر است که میزان مصرف چربی ها را کاهش دهید اما نیازی نیست که مصرف این گروه غذایی را به طور کامل قطع کنید و بهتر است که از چربی های سالم استفاده کنید تا هنگام گرفتن رژیم لاغری سلامتی شما به خطر نیفتد.

رژیم لاغری سریع

رژیم لاغری و سبزیجات

سبزی ها یکی از مواد غذایی بسیار لازم و ضروری برای بدن می باشند که ویتامین های لازم را برای بدن تامین می کنند، باعث احساس سیری شده و از این طریق به لاغر شدن سریع تر شما کمک می کنند. هم چنین این مواد غذایی به دلیل داشتن فیبر کافی می تواند به گوارش بهتر غذا ها کمک کرده و از یبوست جلوگیری می کنند.

رژیم لاغری سریع و نوشیدن قهوه

با مصرف استاندارد و مناسب قهوه و یا چای سبز می توان به افزایش سوخت و ساز بدن کمک کرده و سبب لاغری سریع افراد می شود. کافئین موجود در قهوه می تواند سبب بالا تر رفتن سوخت و ساز بدن شده و حجم بافت های چربی در بدن را کاهش می دهد و از این طریق می تواند به لاغر تر شدن افراد کمک می کند.

خواب راحت در رژیم لاغری سریع

یکی از مواردی که می توانید در هنگام رژیم گرفتن به آن توجه داشته باشید نحوه خوابیدن شما می باشد، با داشتن یک خواب آرام و راحت می توانید به فرآیند لاغری سرعت ببخشید، باید الگوی خواب مناسبی داشته باشید و در هنگام خواب کاملا آرام باشید تا راحت تر لاغر شوید.

رابطه چاقی و استرس

استرس و اضطراب باعث افزایش چاقی افراد می شود، بنابراین برای این که نتیجه بهتری در رژیم لاغری بگیرید بهتر است که از راه های مختلفی مانند یوگا، مدیتیشن و راه های روانشناسی دیگر استرس خود را کاهش داده و در آرامش باشید.

تاثیر خوردن صبحانه در رژیم لاغری

برای این که رژیم لاغری سریع مناسبی داشته باشید که در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه مناسبی را برای شما به همراه داشته باشد باید یک صبحانه کامل در برنامه غذایی خود داشته باشید که پروتئین های زیادی در آن گنجانده شده باشد، با این کرد فرد در طول روز احساس سیری بیش تری داشته و ولع خوردن در او کاهش می یابد.

رابطه بین سرعت غذا خوردن و لاغری

برای کاهش وزن بدن باید به این نکته نیز توجه داشته باشید هر چه سرعت غذا خوردن خود را کاهش دهید، سریع تر احساس سیری می کنید، کالری کمتری دریافت کرده و راحت تر می توانید وزن کم کنید.

ورزش کردن و لاغری سریع

برای لاغر شدن سریع علاوه بر این که به برنامه غذایی مناسبی احتیاج دارید باید فعالیت بدنی کافی نیز داشته باشید، با انجام حرکات ورزشی منظم می توانید به افزایش سوخت و ساز بدن کمک کند، بافت های چربی را کاهش دهد و به افزایش عضلات بدن نیز کمک می کند. تنها با رژیم غذایی نمی توان وزن کم کرده و لاغر شوید و برای رسیدن به هدف خود باید حتما از برنامه ورزشی مناسبی نیز داشته باشید تا بتوانید راحت تر لاغر شوید.

لاغری سریع با نوشیدن آب

با نوشیدن مقدار کافی آب می توانید مایعات مورد نیاز بدن را تامین کرده و به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می کنید، بهتر است که این میزان آب را بین وعده های مختلف غذایی بنوشید.

روغن نارگیل و رژیم لاغری

یکی از روش های استاندارد برای کاهش وزن این است که به جای روغن های آفتابگردان از روغن نارگیل برای پخت انواع غذا ها استفاده کنید، این روغن دارای مقدار زیادی تری گلیسیرید متوسط بوده که همین امر سبب می شود تا عملکرد متفاوتی نسبت به دیگر روغن ها داشته باشد.

لاغری با استفاده از ادویه ها

برخی از ادویه ها مانند فلفل قرمز می توانند سبب افزایش متابولیسم و سوخت و ساز در بدن شوند و از این طریق به لاغری سریع شما کمک کنند، از طرفی عطر و طعم برخی از ادویه ها به گونه ای است که فرد زود تر احساس سیری می کند و در هر وعده غذایی میزان غذای کم تری می خورد.

کلینیک لاغری دکتر بهشتیان

در کلینیک لاغری دکتر بهشتیان با استفاده از هیپنوتیزم، تکنیک های روانپویشی و نفوذ به ناهشیار به شما کمک می شود که لاغری سریع و پایدار دست پیدا کنید. در این کلینیک علل ناهشیار چاقی و اضافه وزن شما شناسایی و رفع می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دکتر بهشتیان به آدرس beheshtiyan.ir  مراجعه کنید.

سخن پایانی

لاغری و خوش اندام شدن یکی از دغدغه های افراد در جامعه امروزی می باشد و افراد همواره در تلاشند تا با انواع رژیم های لاغری در کوتاه ترین زمان ممکن لاغر شوند و برای این کار باید دقت داشته باشید که از رژیم هایی استفاده کنید که سلامتی شما را به خطر نیندازد و مواد غذایی مورد نیاز بدن به صورت روزانه تامین شود. برای آشنایی بیش تر با انواع رژیم های لاغری سریع و انتخاب یک رژیم استاندارد می توانید از طریق لینک زیر به سایت بهداشت جهانی وارد شده و اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایید.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار