|
|
کدخبر: ۱۸۵۷۸۲

تکنیک های چون فیبروز ابرو، هاشور ابرو و غیره مرتبط با تاتو ابرو هستند. لازم به ذکر است که زیبایی ابروها در جوانتر نشان دادن بانوان و افزایش زیبایی چهره تاثیر بسزایی دارد. به همین دلیل بسیاری از بانوان به دنبال رفع نواقص ابرو و داشتن ابرویی خوش فرم تر هستند. در چنین مواقعی نام تکنیک های تاتو ابرو مانند فیبروز، هاشور، تفاوت فیبروز و میکروبلیدینگ و غیره شنیده می شوند. به دلیل تنوع تکنیک های تاتو ابرو، بانوان برای انتخاب بهترین روش تاتو ابرو و بهترین فیبروز ابرو دچار سردرگمی شده و همین امر منجر به بروز سوالات بسیاری درباره هر یک از تکنیک های ذکر شده می شود. فیبروزابرو یعنی چه؟ در ادامه سوالات رایجی که در زمینه ابرو فیبروز شنیده ایم را پاسخ داده ایم تا اطلاعات کاملتری از این تکنیک کسب کنید.

آیا فیبروز کردن ابرو درد دارد؟

بسیاری از بانوان به دلیل ترس از انجام فیروز ابرو خودداری می کنند. در واقع طی انجام فیبرز ابرو هیچ گونه دردی احساس نخواهید کرد. زیرا ناحیه ابرو توسط کرم های بی حسی یا محلول های بی حس کننده، بی حس شده است. دلیل استفاده از بی حس کننده، راحتی حال مشتریان و عدم تجربه درد می باشد.

ماندگاری فیبروز بیشتر است یا میکرو؟

فیبروز و میکرو ابرو هر دو از تکنیک های آرایش دائم و نیمه دائم هستند. در نتیجه ماندگاری نسبتا یکسانی دارند. برای اینکه ماندگاری تکنیک های تاتو ابرو را افزایش دهید، ترمیم های اولیه را در زمان مقرر انجام دهید. ابرو فیبروز بین 1 الی 3 سال ماندگاری دارد.

آیا ابروی فیبروز پاک میشود؟

فیبروز ابرو در صورتی پاک می شود که نسبت به جلسات ترمیم اولیه سهل انگاری کنید و نکات مراقبتی را رعایت نکنید. جلسات ترمیم اولیه برای تثبیت رنگ ضروری هستند. به همین دلیل باید در زمان های تعیین شده برای ترمیم اقدام نمایید. به طور معمول دو جلسه ترمیم برای تثبیت ابرو فیبروز ضروری است.

آیا فیبروز ابرو باعث ریزش ابرو میشود؟

خیر. فیروز ابرو از شناخته شده ترین تکنیک های تاتو ابرو که هیچ آسیبی به تارهای اصلی ابرو نمی رساند. در واقع این بسیار ایمن است و اگر توسط مستر ماهری انجام شود هیچگونه ناراحتی را در پی نخواهد داشت.

انجام فیبروز چند ساعت طول میکشد؟

مدت انجام فیبروز به عواملی مثل مدل ابروی درخواستی یا میزان ظرافت کار و همچنین سرعت دست پیگمنتر و مهارت او بستگی دارد. اما به طور میانگین مدت انجام این فرم تتو در جلسه اول حدود دو تا دو و نیم ساعت زمان نیاز دارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار