|
|
کدخبر: ۲۰۵۳

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در ایام تعطیل آخر هفته را تشریح کرد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، سرهنگ سلبی اظهار داشت: تردد انواع موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز پنج شنبه ۲۷ تیرماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۸ تیرماه در محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: همچنین تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۲۸ تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۸ تا ۲۴، از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

سلبی تصریح کرد: در جاده هراز، تردد تمام کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۳ روز پنج شنبه ۲۷ تیرماه و از ساعت۶ تا ۲۳ روز جمعه ۲۸ تیرماه ممنوع است، تردد کلیه تریلرها نیز همچنان از این محور ممنوع است.

وی در ادامه تأکید کرد: در جاده دماوند تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۳ روز جمعه مورخه ۲۸ تیرماه از تهران به طرف قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سلبی در پایان خاطرنشان کرد: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶ تا ۲۰ روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ تیرماه از محور زاهدان - زابل و بالعکس ممنوع است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار