|
|
کدخبر: ۳۱۰۹۶

کارشناس مسائل زنان گفت: سلامت انسان ها با مصرف قلیان به خطر می افتد که باید برای کاهش این موضوع راهکار اندیشید.

به گزارشامید، مریم محمودزاده، کارشناس مسائل زنان و استاد دانشگاه در خصوص مصرف قلیان بین زنان و مردان اظهار داشت: همه جوانان باید نسبت به مصرف قلیان منع شوند چرا که موضوع بهداشت و سلامت مطرح است.

وی با بیان اینکه مصرف قلیان در شان زنان نیست و باید از این امر دوری کنند، ادامه داد: سلامت انسان ها با مصرف قلیان به خطر می افتد که باید برای کاهش این موضوع راهکار اندیشید؛ در حقیقت نوجوانان و جوانان باید از تفریحات سالم به جای مصرف قلیان استفاده کنند.

محمودزاده گفت: باید بحثهای فرهنگی صورت گرفته و همه دستگاه ها دست به دست هم دهند تا موضوع مصرف قلیان در جامعه کاهش یابد و کسی حق اظهارنظر در خصص مصرف قلیان در بین جوانان نداشته باشد چراکه اگر قرار است کسی در این خصوص صحبت کند تنها پزشکان باشند.

وی با بیان اینکه صحبت های اخیر آقای نجفی بسیار تعجب انگیز بود، افزود: باید در کشور کار را به کاردان سپرد تا کسی نتواند در هر حیطه ای اظهارنظر کند چرا که بعداً مشکلات جبران ناپذیری به دنبال دارد بنابراین مصرف قلیان در هر قشری وجهه خوب و مناسبی ندارد.

وی اظهار داشت: تبعات مصرف قلیان در بین زنان و مردان بسیار است و این موضوع به دلیل حساس بودن جسمی زنان تاثیرات منفی بیشتری بر آنها دارد بنابراین امید است که گسترش مصرف قلیان در بین جوانان و به خصوص زنان کاهش یابد و مسئولان فکری جدی در این راستا بیاندیشند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار