|
|
کدخبر: ۳۴۱۹۷

گمرک چین از واردات ۲۵.۶ میلیون دلار وسایل تزیین و آرایش مو مثل گیره و سنجاق سر چینی توسط ایران در ۸ ماه نخست ۲۰۱۳ خبر داد و ایران را چهارمین وارد کننده بزرگ این وسایل از چین معرفی کرد.

به گزارشامید، جدیدترین آمار ارائه شده از سوی گمرک چین نشان می دهد ایران یکی از بزرگترین واردکنندگان وسایل تزیین و آرایش مو از این کشور در ۸ ماه نخست سال جاری میلادی بوده است.

بر اساس این گزارش ایران در طی ماه های ژانویه تا اوت امسال ۲۵ میلیون و ۶۲۷ هزار دلار شانه، سنجاق و گیره سر و همچنین دستگاه فرکننده مو و مانند آن ها از چین وارد کرده است. این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۵۸ درصدی داشته است.

ایران در ۸ ماه نخست سال گذشته میلادی تنها ۹ میلیون ۹۱۲ هزار دلار شانه، سنجاق سر و مانند آن از چین وارد کرده بود.

گمرک چین آمریکا را بزرگترین واردکننده وسایل تزیین و آرایش مو از چین در ۸ ماه نخست سال جاری میلادی معرفی کرده است. آمریکا ۱۳۰ میلیون دلار از این وسایل از چین در مدت مورد اشاره وارد کرده است.

هنگ کنگ با ۴۶ میلیون دلار و آلمان با ۲۸ میلیون دلار به ترتیب رتبه های دوم و سوم را از این نظر به خود اختصاص داده اند.

آمارهای گمرک چین نشان می دهد ایران چهارمین واردکننده بزرگ وسایل تزیین و آرایش مو از چین در ۸ ماه نخست سال جاری میلادی بوده است. پس از ایران انگلیس با ۲۵ میلیون دلار، هند با ۲۳ میلیون دلار، روسیه با ۲۱ میلیون دلار، ویتنام با ۱۷.۳ میلیون دلار، مکزیک با ۱۷ میلیون دلار و عربستان با ۱۶.۹ میلیون دلار به ترتیب در رتبه های پنجم تا دهم قرار گرفته اند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار