|
|
کدخبر: ۹۸۶۳۵

محسن روزبهانی به جای شریفی‌راد مسئولیت طراحی و اجرای جلوه‌های ویژه بصری این فیلم را برعهده خواهد داشت.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، در پی حادثهانفجاردر پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «معراجی‌ها» و کشته شدن ۵ نفر از عوامل این فیلم از جمله جواد شریفی‌راد مسئول جلوه‌های ویژه سینمای ایران فیلمبرداری سکانس‌های پایانی این فیلم که بازسازی عملیات کربلای ۵ بود متوقف شد اما بنا به تصمیم عوامل این فیلم و اعلام مسولان جشنواره فیلم فجر که جای «معراجی‌ها» در جشنواره سی ودوم محفوظ است از امروز فیلمبرداری این پروژه مجددا آغاز خواهد شد.

براساس این گزارش، پس از صحبت‌هایی که اوایل هفته جاری مسعود ده‌نمکی مبنی بر به پایان رساندن این پروژه برای ادای دین به درگذشتگان حادثه «معراجی‌ها» انجام داده بود فیلمبرداری سکانس‌های باقی مانده از این فیلم دیروز مجددا در شهرک سینمایی دفاع مقدس آغاز شد و طبق پیش بینی‌ها یک هفته به طول خواهد انجامید.

سکانس‌های باقی مانده مربوط به بازسازی عملیات کربلای ۵ است که قرار است محسن روزبهانی مسئول جلوه‌های ویژه با سابقه سینمای ایران مسولیت طراحی و اجرای صحنه‌های انفجار را بر عهده داشته باشد و برزو ارجمند، سید جواد هاشمی، اصغر نقی‌زاده، ماشالله شاه‌مرادی‌زاده و پندار اکبری در این سکانس‌های بازی خواهند داشت.

با این وجود به نظر می‌رسد نخستین نمایش «معراجی‌ها» ابتدا در سی‌ودومین جشنواره فیلم باشد و پس از آن این فیلم از تاریخ ۲۳ بهمن ماه اکران عمومی خود را آغاز خواهد کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار