|
|
کدخبر: ۱۷۹۶۵۵

برای تهیه این فیلم، از دوربین کانن مدل ۵D Mark II استفاده شده که نتیجه آن، کلیپ های ویدئویی با کیفیت فوق العاده عالیِ ۵K است. دلیل این رزولوشن نیز این بوده که هر فریم از این ویدئو به صورت عکس ثابت گرفته شده و جالب است بدانید حجم نهایی ویدئو، ۸ ترابایت است.

به گزارش امیدنیوز به نقل از وبسایت روزیاتو فیلم سازی به نام «جیمی اسکات» سه سال اخیر زندگی خود را به فیلم برداری و ضبط تصویر از مجموعه ای اختصاص داده که «بهار» نام دارد.

جذابیت اصلی این ویدئو، فیلم برداری با تکنیک تایپ لپس است که از صدها گل هنگام شکفتن گرفته شده و این زیبایی بی نظیر طبیعت را در زیباترین حالت ممکن به تصویر کشیده است.

به لحاظ تکنیکی باید گفت این بخش ساده این پروژه محسوب می شود؛ از جمله مصائبی که هنرمند یاد شده در این مسیر سه ساله با آن ها مواجه بوده می توان به تنظیم و برنامه ریزی سه پایه حرکتی دوربین اشاره کرد که باید دقیقا همگام با حرکات گل ها در زمان شکفتن باشد به طوری که نور نیز در بهترین حالت بوده و ترکیب بندی نیز به گونه ای باشد که در اثر حرکت، سوژه از کادر خارج نشود.

برنامه ریزی، دقت، تنظیمات هوشمندانه و صبوری از اصلی ترین مسائلی به شمار می روند که فیلم ساز مورد بحثتوانسته با تکیه بر آن ها چنین ویدئوی تایم لپس فوق العاده زیبایی را از باز شدن صدها گل ضبط نماید.

از شما دعوت می کنیم در ادامه، این ویدئوی زیبا را تماشا کنید. با ما همراه باشید.

برای مشاهده کلیک کنید.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار