|
|
کدخبر: ۱۸۵۲۵۲

در حالی که انواع مختلفی از تیشرت برای زنان در دسترس است ، اما ویژگی های تیشرت لانگ باعث شده این لباس ساده راحت طرفداران زیادی داشته باشد.

 

تیشرت لانگ دخترانه به لباسی گفته می شود که از تیشرت های دیگر بزرگ تر و بلندتر است و چندیست که مورد توجه بسیاری از دختر خانم ها قرار گرفته است. این مطلب در مورد اسفاده از این تیشرت  نحوه ست کردن اطلاعات مفیدی در اختیارتان قار داده است.

تیشرت لانگ دخترانه چیست؟

تیشرت لانگ دخترانه تیشرتی است که کمی گشادتر از تیشرت های معمولی بوده و قد آن نیز بلندتر است. به طور کلی به تیشرت های بلند و گشاد که حالت افتاده دارند، تیشرت لانگ می گویند. به دلیل ویژگی‌هایی که این نوع تیشرت دارد، هم برای افراد لاغر و هم برای افراد دارای اضافه وزن مناسب می‌باشند.

تیشرت لانگ

این لباس یک تیشرت پوشیده به حساب می‌آید که انواع متفاوتی در طرح رنگ و مدل دارد. هر فردی با توجه به هر سلیقه‌ای که دارد، می‌تواند گزینه ایده‌آل و مورد نظر خود را در این بین پیدا کند.تیشرت لانگ دخترانه

تیشرت لانگ با چه شلواری ست می‌شود؟

معمولاً بهتر است تیشرت های لانگ به همراه شلوارهای اسکینی پوشیده شود، البته شلوارهای اسلش هم انتخاب ایده آلی برای ست کردن با این لباس‌ها می‌باشند. اما جداً توصیه می‌کنیم از ست کردن آن با شلوارهای خیلی گشاد خودداری کنید چون این ترکیب ظاهر شما را بسیار نامرتب جلوه خواهد داد.

اگر مربی ورزشی هستید و یا به طور کلی به ورزش در فضای آزاد علاقه دارید؛ می‌توانید تیشرت لانگ دخترانه را با شلوار ورزشی و کتانی اسپرت ست کنید. با توجه به اینکه ظاهر این نوع تی شرت پوشیده است، یک انتخاب ایده آل برای خانم‌ها به حساب می‌آید. چون به این ترتیب هم راحتی و آزادی عمل داشته و هم مشکلی از نظر پوشش در اجتماع برایشان ایجاد نخواهد شد.

تیشرت لانگ

نکات ست کردن تیشرت لانگ

در سال‌های گذشته دختر خانم‌ها مانتوهای جلو باز را بیشتر در استایل خود به کار می‌برند. اما در حال حاضر تیشرت‌های لانگ در میان خانم‌‌ها بسیار پرطرفدار شده است.

این نوع تیشرت‌ها را می‌توانید در فصل تابستان که هوا گرم‌تر است مورد استفاده قرار دهید. از جمله مزایای تیشرت لانگ می‌توان به ست کردن آن با شلوار جین و یا شلوار بگی اشاره کرد. شما می‌توانید این تیشرت‌ها را در طرح‌های مختلف و با سایز بندی‌های متفاوت انتخاب کنید.

تیشرت لانگ

خانم‌ها می‌توانند برای حضور در مکان‌های ورزشی و حتی دورهمی‌های خودمانی از تیشرت لانگ استفاده کنند. اما توجه داشته باشید که این تیشرت‌ها را با اکسسوری و لباس‌های مناسب بپوشید تا استایلی امروزی و زیبا داشته باشید. این نوع تیشرت‌ها در انواع طرح‌ها و مدل‌های ساده و زیبایی وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به سبک و علاقه خود انتخاب کنید و همچنین اگر علاقه به تیشرت‌های طرح‌دار دارید می‌توانید آن‌ها را هم با استایل خود ست کنید.

تنوع رنگ بالا

همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم؛ تنوع رنگ و طرح در انواع تیشرت لانگ دخترانه بسیار بالاست. شما می‌توانید با توجه به رنگ سایر لباس‌های خود از انواع این تی شرت ها استفاده کنید. یکی از مدل‌های بسیارترند و معروف آن تیشرت ساده سفید می‌باشد. رنگ سفید در تابستان گرمایی جذب نکرده و همین موضوع به راحتی و خنکی بیشتر شما کمک خواهد کرد. علاوه بر این تیشرت های مشکی که یادآور استایل اسکیت بازان هستند نیز یکی از انتخاب‌های جذاب و زیبا برایتان خواهند بود.

تیشرت لانگ پسرانه و دخترانه و مزایای هرکدام

در بخش قبل گفتیم تیشرت لانگ چیست. حالا با مزایای این سبک آشنا می‌شویم تا بتوانید تشخیص دهید این تیشرت‌ها برای شما مناسب هستند یا نه. اگر خانم هستید باید بدانید که تیشرت لانگ دخترانه بسیار پرکاربرد است‌. می‌توانید با کمک این سبک هم استایل خیابانی داشته باشید، هم سبک منحصربه‌فرد خودتان را بسازید.

حتی مردها هم می‌توانند با کمک این استایل، ایرادات اندامی خود را بپوشانند و خود را جذاب‌تر از همیشه کنند. تیشرت لانگ پسرانه می‌تواند برای آن‌ها که شانه‌های پهنی دارند مناسب باشد؛ چون این تیشرت‌ها با بلندی خود تعادل را به اندام آن‌ها باز می‌گردانند. از طرف دیگر استایل لایه‌لایه که این روزها حسابی ترند شده است نیز با این تیشرت‌ها بسیار جذاب‌تر می‌شود.

تیشرت لانگ

ساده بپوشید و از یک اکسسوری ساده استفاده کنید.

لانگ‌ها را چگونه بپوشیم؟

اگر در کمد لباس خود چندین تیشرت لانگ دارید، حال زمان آن است که بتوانید بر اساس ترندهای امسال، مناسب ترین استایل پوششی را برای خود بسازید و با جذابیت در خیابان قدم بگذارید. در ادامه این بخش پیشنهادهایی برای حداکثر کردن جذابیت این سبک برای شما آماده کرده‌ایم.

ساده، اما جذاب باشید

یکی از بهترین کارها این است که از هیچ اکسسوری‌ استفاده نکنید. این سبک ساده به‌خودی‌خود جذاب و دلربا است. اگر بدانید تیشرت لانگ چیست و باید با چه لباس‌هایی پوشیده شود، به‌خوبی از پس ست کردن این سبک پوششی برمی‌آیید. ‌لانگ بودن این تیشرت‌ها ویژگی اصلی استایل شماست. حال تنها کافی است یک جین تنگ بپوشید‌. استفاده از کفش کتانی نیز همه چیز را کامل می‌کند.

تیشرت لانگ

غیررسمی‌ و ترند

تیشرت لانگ خود را با یک کت جین یا حتی چرمی بپوشید. این سبک هم غیررسمی است و هم‌ از محبوب‌ترین ترندهای امسال نوجوانان و جوانان به‌حساب می‌آید. حالا کافی است یک دستبند، یک ساعت یا حتی چند دور زنجیر به پوشش خود اضافه کنید، همه چیز کامل می‌شود. تبریک برای این‌همه جذابیت!

لایه‌لایه و به‌روز

تیشرت‌های لانگ بهترین گزینه برای عاشقان سبک لایه‌لایه هستند. یک کت پشمی، یک پلیور کوتاه یا یک پیراهن بلند‌تر سبک شما را کامل می‌کند. حتی می‌توانید این تیشرت‌ها را با یک ژاکت لانگ همان قدر بلند و گشاد ست کنید. برای انتخاب رنگ‌ها هم دستتان باز است، می‌توانید هم‌رنگ بپوشید یا از تناژهای رنگی مختلف استفاده کنید. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که لایه‌های متفاوت پوشش خود را با طول‌های مختلف انتخاب کنید که هر لایه به‌خوبی دیده شود‌.

تیشرت لانگ

اگر اصرار دارید قد همه آیتم‌های پوششتان برابر باشد، روی تفاوت رنگ‌ها تمرکز کنید. دو لباس لانگ مختلف بپوشید و سعی کنید هرکدام یک رنگ داشته باشند. رنگ‌های ترند و رنگ سال با رنگی که کمتر می‌پوشید، استایلی شجاعانه خواهد بود. به ما اطمینان کنید.

اکسسوری

تیشرت لانگ را بدون طرح انتخاب کنید، اما سعی کنید اکسسوری‌های براق به آن اضافه کنید؛ جواهرات درشت، کلاه، کفش کتانی، بوت‌های ساق‌دار یا کتانی‌هایی با طرح‌های گرافیکی چشم همه بیننده‌ها را به خود خیره می‌کنند. تیشرت لانگ با شلوار جین تنگ و پوتین از استایل‌های ترند امسال است.

نکات مهمی که باید در زمان استفاده از تیشرت لانگ به آنها دقت کنید

در استایل خود با تیشرت لانگ دخترانه می‌توانید علاوه بر شلوارجین، شلوارک و دامن نیز استفاده کنید.

اگر تیشرت لانگ دخترانه شما خیلی بلند است، می‌توانید با استفاده از یک کمربند ظاهر آن را زیباتر کنید.

تیشرت لانگ

اصل اول برای انتخاب تیشرت لانگ راحت بودن آن است. پیشنهاد می‌کنیم در زمان خرید به جنس آن توجه ویژه‌ای داشته و انواع نخی و سبک آن را انتخاب کنید.

بهتر است در زمان شستشو از آب سرد استفاده کنید تا از وارفتگی لباس جلوگیری شود.

طرح و اندازه تیشرت

ضمن اینکه، «تیشرت لانگ زنانه» در اندازه ها، رنگ ها و طرح های متنوعی تولید می شود که شما می توانید بنا بر موقعیتی که قرار است از آن استفاده کنید، دست به انتخاب یک تیشرت لانگ جذاب بزنید. در حین انتخاب تیشرت نیز بایستی به اصول ست کردن آن پایبند باشید تا استایل شما از زیبایی لازم برخوردار باشد. در ادامه، نحوه ست کردن تیشرت لانگ با لباس های مختلف را شرح داده ایم.

تیشرت لانگ دخترانهاز طرفی هم، قیمت تیشرت لانگ دخترانه نیز در رنج مناسبی قرار دارد که این مناسب بودن قیمت آن بر میزان فروشش تأثیر بسزایی گذاشته است. همچنین قیمت انواع مدل تیشرت لانگ پسرانه هم مانند مدل دخترانه در رنج رقابتی قرار دارد که این موضوع، زمینه فروش فوق العاده آن ها را فراهم کرده است. با خرید تیشرت زنانه و مردانه می توانید یک ست دو نفره جذاب را برای خود و پارتنرتان ایجاد کنید.

تیشرت لانگ

چگونه تی شرت مناسب برای خانم ها انتخاب کنیم؟

بسته به ترجیحات ، مناسبت ها و نوع بدن ، چند نکته و ترفند برای انتخاب مناسب و مناسب برای خودتان. بگذارید به شما چند راز بدهم.ابتدا نوع بدن و ساختار خود را بررسی کنید. اگر فرم بدنی ساعت شنی دارید ، خوش شانس هستید که با اکثر مدل ها هماهنگ هستید.

کسانی که دارای ساختار بدنه بزرگ یا حجیم هستند ، از تنوع فوق العاده خوب یا تناسب مناسب برای یقه گرد استفاده می کنند.به طور مشابه ، برای بدن گلابی شکل ، با ناحیه گردن گسترده و سبک گردن ست کنید. آنها انواع برش خورده ، باریک یا مشابه آن را برای دختران و زنان لاغر و لاغر ترجیح می دهند.همچنین ، در مورد تصمیم گیری در مورد استفاده و مناسبت پوشیدن برای تی شرت کار کنید. بسته به روز ، می توانید لباس های گاه به گاه یا پیراهن های مجلسی را ترجیح دهید.

تیشرت لانگ

تیشرت لانگ دخترانه یکی از محبوب ترین ترندهای امسال بین جوانان میباشد ؛که در طرح ها و رنگبندی های متنوع نیز طرفداران خود را غافلگیر کرده است.تیشرت لانگ یا تیشرتی با قد بلندتر جزو محبوب ترین های دنیای مد قرار گرفته است.معمولا تیشرت مناسب ترین گزینه و انتخاب برای دورهمی ها و یا حتی برای پوشش در خانه میباشد.

راحت بودن این تیشرت در حین انتخاب مشری در اولویت قرار دارد.تیشرتها معمولا به پوششی گفنه میشود دارای یقه و آستینی کوتاه و یا بلند و پوشش ساده تنه گفته میشود.تیشرت لانگ دخترانه انتخاب اول اسپرت پوشان است که با به صورت ۴ فصل با دیگر البسه متناسب با فصل نیز قابل ست شدن است.

نکته

به این صورت که مثلا در فصل پاییز میتوانید با پوشیدن تیشرت لانگ دخترانه و سوییشرت و یا کتی نیم تنه و شلواری جین زیباترین ست را برای خود خلق کنید.و طراحی های جدید باعث زیباتر شدن تی شرت ها شده است.برخی از تی شرت ها هم کاملا ساده هستند و این نوع تی شرت ها برای استفاده در زیر پیراهن مورد استفاده قرار می گیرند.با تیشرت لانگ دخترانه استایلی جذاب بیافرینید!!!

اولین و بهترین روش ست کردن استفاده ازلگ های چسبان است.تیشرت لانگ خود را می‌توانید با انواع شلوارک و دامن جین یا کتان ست کنید.در فصول سرد و یا برای استایل‌های رسمی تر، کت‌های کوتاه و پالتو‌های گشاد را امتحان کنید.

هیچ چیز به اندازه کفش‌های کتانی تک رنگ ساده با تیشرت لانگ جور نمی‌شود.

تیشرت لانگ

۹ روش کارآمد برای ست کردن تیشرت لانگ دخترانه

اولین و بهترین روش استفاده از شلوار‌های جین چسبان است.

گره بزنید! با گره زدن لبه پایینی تیشرت استایل خود را تا حد زیادی ارتقا دهید.

اطمینان حاصل کنید که آستین‌های تیشرت خود را تا کرده اید!

تیشرت لانگ خود را می‌توانید با انواع شلوارک و دامن جین یا کتان ست کنید.

از تیشرت‌های لانگ آف شولدر غافل نشوید. توصیه می‌کنیم همراه با تیشرت‌های لانگ آف شولدر از گردنبند‌های رو لباسی برای ارتقای استایل خود بهره ببرید.

در فصول سرد و یا برای استایل‌های رسمی تر، کت‌های کوتاه و پالتو‌های گشاد را امتحان کنید.

هیچ چیز به اندازه کفش‌های کتانی تک رنگ ساده با تیشرت لانگ جور نمی‌شود. اما، بد نیست گاهی کفش‌های پاشنه دار را هم می‌توانید امتحان کنید.

بیلرسوت جین (شلوار‌های پیشبند دار) را فراموش نکنید!

در صورت تمایل، برای تیشرت‌های لانگ خیلی بلند می‌توانید از کمربند نیز استفاده کنید.

تیشرت لانگ

نکته قبل از خرید لباس و تیشرت لانگ

1.اولویت اول خودتان باشید!

نکته ای که برای انتخاب لباس خود باید مدنظر داشته باشیم، احساس و حال خودمان است. ممکن است خرید و پوشیدن یک نوع لباس یا استایل زنانه بسیار مد و ترند شده باشد و شما هم امتحانش کرده باشید اما به یک دلیل مبهم احساس راحتی نداشته باشیذ و سریع از آن لباس زده شده باشید. علت این احساس میتواند این باشد که معیار شما برای انتخاب مدل و طرح لباس از معیار قوی نبوده باشد.

تیشرت لانگ

صرف ترند بودن یک مدل لباسی را انتخاب نکنید.

راهکار چیست؟ به خودتان رجوع کنید و سلیقه و انتخاب خودتان را الویت اول و دوم و حتی سوم قرار دهید. این امر با شیک پوشی و خوش استایل بودن منافاتی ندارد ، برعکس اگر احساس خوب و راحتی در لباسی که به تن کرده اید داشته باشید، این حس اعتماد بنفس و راحتی به شما زیبایی وصف ناشدنی اضافه میکند.

پس اولین قدم در انتخاب تیشرت لانگ به این دقت کنید آیا اصلا با این استایل احساس خود بودن میکنید؟ آیا احساس معذب بودن نمیکنید؟ و سوالاتی از این قبیل…

2.مدل یا سایز ؟ مساله این است.

ممکن است مدل لباسی که انتخاب کرده باشید به این دلیل مناسب شما نباشد یا آنطور که دلخواهتان است جلوه نکند که سایز اشتباهی را انتخاب کرده باشید.مهمترین اصلی که باید رعایت کنید این هست در انتخاب هرنوع لباس حتی لباس های لش و اورسایز و تیشرت لانگ ، سایزی را که از همه بهتر به اندامتان میاید را بپوشید.

تیشرت لانگ

در مقاله راهنمای انتخاب سایز لباس زنانه میتوانید اطلاعات خوبی در این باره بدست بیارید. در انتخاب لباسهای فری سایز ، لانگ و اور سایز دقت کنید که بیش از حد بزرگ و گشاد بودن لباس اصلا جلوه زیبایی ندارد.پس خوش استایل بودن را فدای لش بودن لباس نکنید!

3.جنس مناسب فصل انتخاب کنید.

همانطور که گفتیم تیشرت لانگ بهترین گزینه برای فصل های گرم است. اما باید این نکته را هم مدنظر داشته باشیم که جنس پارچه تیشرت هم بسیار مهم است. تولیدکنندگان از مدلهای مختلف پارچه برای دوخت تیشرت استفاده میکنند از جمله نخی، کتان، کبریتی، مخمل و تریکو. تفاوت این پارچه ها در جنس، بافت، ضخامت .و کیفیت آنهاست که هر کدام با توجه به نوع در قیمت متفاوت است.

پیشنهاد میشود که برای فصل های گرم و تابستانی از جنس های تریکو و نخی استفاده کنید .

پوشیدن تیشرت لانگ با جنسی که میزان زیادی پلاستیک داشته باشد علاوه بر خنک نبودن، باعث میشود که لباس بوی عرق بگیرد و از این بابت بسیار اذیت شوید. همچنین استفاده از رنگهای روشن هم در فصل تابستان توصیه میشود.

اما تیشرت لانگ فقط مخصوص فصل تابستان نیست ، تیشرت‌هایی با جنس های ضخیم تر مناسب پاییز و زمستان هم هستند که میتوانید آنها را با کت جین یا کاپشن ست کنید و از داشتن استایل مخصوص خودتان لذت ببرید.

4.کیفیت پارچه و دوخت تیشرت را فراموش نکنید.

بالاتر بودن قیمت الزاما تضمین کننده بهتر بودن کیفیت نیست، پس در خریدهای حضوری حتما به جنس پارچه و کیفیت دوخت لباس دقت کنید.چون تیشرت لانگ استایلی روزمره است و شما احتمالا هرروز بخواهید آن را به تن کنید پس دقت به این مورد یک امر بسیار مهم است.

تیشرت لانگ

در خریدهای اینترنتی نیز به اطلاعاتی که در توضیحات محصول آمده است حتما توجه کنید و به عکسهایی که ارائه شده توجه کنید که چگونگی دوخت را هم بررسی کرده باشید. درنهایت پیشنهاد میکنم از سایتهایی خرید کنید که امکان مرجوع کردن نیز داشته باشند تا درصورت دلخواه نبودن سفارشتان بتوانید آن را مرجوع کنید.

5.تیشرت لانگ طرحدار یا ساده؟

هنگام انتخاب طرحدار یا ساده بودن تیشرت لانگ اگر سخت پسند باشید به چالش برخواهید خورد. چون انتخاب بین دو گزینه که هردو جذابیت‌های خوبی دارند مشکل است.اما راهنمایی که میتوان کرد این است که اگر تیشرت لانگ طرحدار میخواهید به طرح آن بسیار دقت کنید که اولا با شخصیت و ارزشهای شما سازگار باشد.( مصداق نکته اول که الویت اول خودتان باشید!) .

دوما طرحهایی که شلوغ و ترند هستند به زودی از مد میروند. پس اگر قصد دارید مدت طولانی تیشرت را بپوشید، طرحی را انتخاب کنید که هم خودتان را خسته نکند و هم از مد نیوفتد . این نکته حتی کمک میکند که بتوانید استایلتان را با رنگهای متنوع تری ست کنید.

اما اگر طرفدار استایل های مینیمال و منوکوروم هستید تیرشت لانگ با رنگهای ساده بهترین انتخاب برای شما میتواند باشد.تیشرتهای با رنگ های خنثی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین نوع تیشرت ها هستند. که با شلوارهای جین و کتان به راحتی میتوان استایلی خاص و شیک برای خودتان درست کنید.

6.با شست‌و‌شوی اصولی، به عمر تیشرت بی افزایید.

موضوعی که گاها دست کم گرفته میشود، نحوه شست‌و‌شوی لباس است. عادت کرده‌ایم که همه لباسها را باهم بدون توجه به جنس و رنگ و … در ماشین لباسشویی بی اندازیم و به هیچ مشکلی هم برنخورده باشیم. این کار در کوتاه مدت معایب خود را نشان نمیدهد. اما در اثر شست و شوی نامناسب، بافت پارچه لباس و تیشرت در طول زمان تغییر میکند و آسیب میبیند و باعث میشود که لباس دیگر شکیل بودن و زیبایی روزهای اول خود را نداشته باشد.

البته مواد شوینده ای که استفاده میکنید هم بسیار مهم است، سعی کنید هنگام انتخاب موادشوینده لباس ، به کیفیت ، رایحه و نحوه استفاده آن دقت کنید.

علاوه بر آن ممکن است که تیشرت های رنگ روشن در اثر شست و شو با لباسهای دیگر ، تغییر رنگ پیدا کنند و این اصلا اتفاق خوشحال کننده ای نیست.

تیشرت لانگ

پس اگر میخواهید تیشرت سفیدتان را به رنگ دیگری نبینید، نحوه شست و شو را اصولی پیش ببرید. عموما تیشرت ها داخل لیبلشان نحوه شست و شو، دمای مناسب ، اتوکشی و … آورده شده است.

اما اگر دنبال راهکار ساده تری هستید، میتوانید از جدا سازی براساس رنگ شروع کنید. لباسهای تیره ،رنگی ، سفید . هرکدام از این دسته ها را جدا بشویید و به عمر لباسهایتان بی افزایید.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار