|
|
کدخبر: ۱۰۷۱۱۰

قاضی‌پور: دولت می‌خواهد گران شدن بنزین و نان را به گردن مجلس بیندازد

نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه قیمت بنزین و نان در تبصره هدفمندی ارائه نشده، گفت: می‌خواهند گران شدن آنها را به گردن مجلس بیندازند.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در جلسه علنی صبح امروزمجلسدر تذکری آیین‌نامه‌ای گفت: ماده ۱۸۶ آیین‌نامه می‌گوید که دولت موظف است بودجه کل کشور را یکجا و حداکثر تا ۱۵ آذرماه تقدیم مجلس کند و رسیدگی آن نیز یک شوری خواهد بود، اما لایحه‌ای که آقای منادی اعلام وصول کرد و آقای توکلی نیز ایرادات اساسی به آن گرفت، یک بحثدر آن نهفته است و آن این است که قیمت بنزین و نان را نیاوردند و می‌خواهند ما تعیین کنیم و بگویند مجلس فلان کرده و به گردن مجلس بیندازند. وی ادامه داد: دولت باید دقیقا در تبصره ذکر می‌کرد قیمت بنزین و نان را چقدر محاسبه کره و نباید اجازه دهیم که قشرهای آسیب‌پذیر جامعه بیش از این آسیب ببینند.

علی لاریجانیرئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر قاضی‌پور اظهار داشت: دولت لایحه بودجه را تا ۱۵ آذرماه به مجلس داد، اما بحثهدفمندی بخشی از بودجه بود که باید تغییری در آن انجام می‌شد که بر روی آن بحثو سپس ارائه کردند، لذا ایراد آیین‌نامه‌ای ندارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار