|
|
کدخبر: ۱۴۲۹

رحماندوست:

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه حدادعادل علاوه بر رجل سیاسی، رجل فرهنگی و ادبی نیز است، گفت: حدادعادل همیشه ضعف‌ها را پر کرده است.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره ویژگی‌های شخصیتی حدادعادل اظهار داشت: بنده آقای حدادعادل را انسان متخلقی می‌دانم که علاوه بر عرصه سیاسی در عرصه علمی و ادبی نیز بسیار فرهیخته و اهل فن است.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح‌کرد: حدادعادل همیشه نقاط خالی و ضعف‌ها را پر کرده است، برای مثال در حال حاضر بیشتر مدارس غیرانتفاعی به دنبال رشته‌های ریاضی هستند اما مدرسه‌های که ایشان تأسیس کرده در زمینه ادبیات است و در واقع جای خالی این نوع رشته‌ها را نیز پر کرده است.

وی با اشاره به مواضع انقلابی و ارزشی حدادعادل در جریان انتخابات یازدهم نیز یادآورشد: وی با کنار رفتن از صحنه انتخابات به تعهد اخلاقی که داشت عمل کرد و وفادار ماند.

رحماندوست با تأکید بر اینکه حدادعادل هم جزو رجال سیاسی و هم رجال فرهنگی و ادبی است، گفت: حدادعادل در جریان فتنه ۸۸ نیز هیچ نقطه ضعف و جای خالی نداشت؛ وی فردی معتدل و اهل فعالیت و تلاش است و همواره به مقام معظم رهبری، نظام و انقلاب وفادار بوده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار