|
|
کدخبر: ۱۴۴۱

دکتر رسول جعفریان در مطلب تازه خود در وبلاگ نخبگان خبرآنلاین به انتقاد از سخنان یک طرفه رئیس جمهور برای دفاع از عملکرد هشت ساله اش در صدا و سیما پرداخته است.

استاد تاریخ دانشگاه تهران در آعاز مطلبش نوشته است:
«سخنان یک طرفه رئیس جمهور برای دفاع از عملکرد هشت ساله مورد انتقاد بسیاری از محافل قرار گرفت. کسی منکر برخی از کارهای انجام شده نیست، اما نباید فراموش کرد که این دولت رفتاری با ملت و نخبگان کرد که همه از آن روی گردان شدند. آیا این مردم نباید نماینده ای در این گفتگوی یک طرفه داشتند و حرف دلشان را می زدند؟ … حالا به راحتی باور می کنم که ممکن است یک سیاستمدار بیش از همه خلاف واقع بگوید و مطالب نادرستی را طرح نماید و بالاتر از آن، فکر می کنم برخی از اینها گویی رویه شان این است و بر این باورند که هرچه دروغهای بزرگتر بگویند مردم بهتر و آسانتر قبول خواهند کرد… این که کسی بتواند این همه خلاف را به راحتی بگوید، پیداست که در خلاف گویی هم استاد شده و خودش هم باور کرده و با اطمینان مطرح می کند و خود این فاجعه ای دیگر است.»
عضو پرکار وبلاگ نخبگان خبرآنلاین در ادامه مطلبش به طرح سوالاتی پرداخته است:
«اگر این دوره این قدر موفق بوده، پس چرا مردم به آنها پشت کردند و جریان دیگری را سرکار آوردند؟ کیست که نداند شکست اصولگرایی محصول رفتار نادرست و خرابکارانه این دولت بوده است؟
اگر اینها درست است آن همه آبرو ریزی و حرمت شکنی که در کارنامه شان از اشخاص دارند چه بود؟ آیا همه موافق شرع بود؟ تاریخ هیچ گاه آن رفتارهای زشت را فراموش نخواهد کرد.»
برای خواندن متن کامل این مطلب، لطفااینجارا کلیک کنید.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار