|
|
کدخبر: ۱۴۷۴۹۱

اسفنانی در گفت وگو با فارس:

عضو کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به اظهارات اخیر رفسجانی درباره انتخابات ۸۴، گفت: اگر با این نگاه بخواهیم به موضوعات بنگریم، باید در مشروعیت سمت ها و مسئولیت هایی که آقای رفسنجانی داشته است، تشکیک کرد.

محمدعلی اسفنانی نماینده مردم فریدن و سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارسبا اشاره به اظهارات اخیر رفسنجانی درباره انتخابات سال ۸۴ که گفته بود «در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ هر چه خواستند در صندوق ریختند و خواندند و استاندارها که همه اصلاح طلب بودند کار را به کلی رها کردند»، اظهار داشت: افتخار ما این است که رهبر معظم انقلاب ده ها بار اعلام کرده اند که نظام جمهوری اسلامی ایران تاکنون سالمترین انتخابات دنیا را برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه این اظهارات آقای رفسنجانی نتیجه ای جزء تضعیف ارزش های نظام و اعتقادات مردم نسبت به صحت انتخابات به دنبال نخواهد داشت، افزود: آقای رفسنجانی هم در دورانی که رئیس جمهور بود، انتخابات متعددی در کشور برگزار کرد، اگر این طور باشد همان انتخابات ها هم دچار مشکل خواهند بود.

اسفنانی تصریح کرد: ما اصول کلی در قواعد اسلامی داریم، در دین مبین اسلام اصل بر صحت است، مگر اینکه خلاف آن ثابت شود که باید دلیل آن را بیان کنند، اگر بدون دلیل سخنی مطرح شود، تهمت و افتراست.

این عضو کمیسیون قضایی مجلس در ادامه یادآور شد: بیان اینگونه سخنان شایسته مقاماتی که خودشان وجاهت و مشروعیت شان را در نظام از همین قانون اساسی و ارکان نظام و شورای نگهبان کسب کردند، نیست.

وی خاطرنشان کرد: اگر با این نگاه بخواهیم به موضوعات بنگریم، باید در مشروعیت سمت ها و مسئولیت هایی که آقای رفسنجانی داشته است، تشکیک کرد، همه باید بدانیم این گونه سخنان دقیقاً آب به آسیاب دشمن ریختن است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار