|
|
کدخبر: ۱۴۷۹۳۱

بازرس شجره طیبه صالحین کل کشور:

بازرس شجره طیبه صالحین کل کشور گفت: آقای آیت الله چرا هر وقت شما در انتخابات رای نمی آورید می گویید انتخابات خدشه دار است، اگر بخواهید پرچم پاره فتنه ۸۸ را بالا ببرید وارثان قیام ۱۵ خرداد و ملت غیور ایران ساکت نخواهند نشست.

به گزارشخبرگزاری فارساز جنوب استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید یاسر موسوی که در تحلیل نامگذاری سال ۹۳ توسط رهبر معظم انقلاب در نخستین جمعه سال ۹۳ قبل از خطبه های نماز جمعه ورامین سخن می گفت به دشمنی های دشمنان با نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی هشت سال در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستاد و سرزمین را به دشمن نسپرد، نه با اسلحه و سلاح که حتی سیم خاردار هم به ما نمی فروختند، خیر، با روحیه جهادی و اهل بیتی نگذاشتیم حتی یک وجب از خاکمان به دست دشمن بیفتد.

بازرس شجره طیبه صالحین کل کشور اظهار داشت: دشمن در جنگ به طور دائم انواع سلاح های جنگی را به صدام می دادند غافل از اینکه صدامی که ادعا می کرد یک روزه تهران را اشغال می کند به دلیل نشناختن روحیه شهادت طلبی و عشق به اهل بیت مردم ایران قریب به دو ماه پشت دروازه های خرمشهر ایستاد.

استاد دانشگاه های شهید مطهری و حضرت زینب(س) بیان کرد: صدام نتوانست با این روحیه و غیرت مردم ما را بشناسد، «یا زهرا سلام الله» رمز پیروزی و مقاومت ملت ایران بود و همین بود که دشمن دید نمی تواند هجوم بیاورد و پیروزی کسب کند و حالا صحنه جنگ را عوض کرد و جنگ سخت پرهزینه و تلفات را به جنگ نرم تبدیل کرد.

وی اضافه کرد: دشمن در جنگ نرم هزینه کمتری پرداخت می کند، تلفات کمتری هم دارد.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که اقتصاد و فرهنگ دو سلاح عمده دشمن در جنگ نرم علیه ایران اسلامی است گفت: به همین دلیل امسال مقام معظم رهبری این دو سلاح را به عنوان شعار سال مطرح کردند، امسال سال اقتصاد و فرهنگ است، دو سلاح برنده ای که دشمن دست روی آن گذاشته است.

وی گفت: دشمن می خواهد اولا جوان ایرانی را از لحاظ فرهنگی به یک جوان بی هویت غربزده تبدیل کند، دشمن یک جوان را به جای این که بکشد بی اعتقاد می کند، کشور ایران را یک کشور بی اعتقاد مثل عربستان می کند که پرده دار کعبه باشد اما با رییس جمهور آمریکا رقص شمشیر کند و از اسراییل حمایت کند.

بازرس شجره طیبه صالحین سپاه کل کشور افزود: دشمن می خواهد جوان ما در شناختن شیطان با مشکل مواجه شود که هر کار شیطانی که می خواهد بکند در فالب دین انجام دهد، یک سری از افراد ساده هم همین حرف را می زنند، می گویند ما نماز خودمان را می خوانیم، روزه می گیریم اما به تونس و مصر و سوریه و لبنان و فلسطین کاری نداریم، اما نمی دانند در فروع دین ما یک بحثتولی داریم و یک بحثکنار آن به نام تبری.

وی افزود: برخی می گویند زیارت عاشورا را می خوانیم ۱۰۰ تا سلام به امام حسین(ع) می دهیم اما ۱۰۰ تا لعن نمی فرستیم، دین که نصفه نمی شود، همه تلاش دشمن این است که مردم بروند به سراغ نماز و روزه و به مسایل سیاسی کاری نداشته باشد.

امام جماعت مسجد سجاد(ع) ورامین گفت: دشمن می خواهد فرهنگ ما را ضایع گرداند و اقتصاد ما را هجمه پذیر نماید، تحریم ها و فرهنگ مصرف گرایی را کنار یکدیگر می گذارند تا جوانان سراغ کشورهای بیگانه بروند تا هرچه آنها می گویند انجام دهد تا تحریم نشوند، رهبری فرمودند اقتصاد باید مقاومتی باشد، این کار دولت به تنهایی هم نیست، عزم ملی می خواهد، اصلاح الگوی مصرف با ما است، این اسراف ها در ختم ها و مناسبت ها و عروسی ها با ما است.

آقای آیت الله؛ چرا هر زمان شما رای نمی آورید انتخابات خدشه دار است

این استاد دانشگاه در پایان اظهار داشت: یک مطلب عرض کنم که اولین مطلب بیان شده رهبری در سخنرانی امروز بود، رهبری فرمودند در سال گذشته حماسه سیاسی در انتخابات و راهپیمایی اتفاق افتاد، ایشان فرمودند هرکس تمامی انتخابات برگزار شده را زیر سوال ببرد نا سپاسی است.

وی بیان داشت: به همین بهانه حرف من به آن آقای آیت الله خاص این است که چرا هر وقت شما در انتخابات رای نمی آورید انتخابات خدشه دار است، اگر بخواهید باز هم آب به آسیاب دشمن بریزید و پرچم پاره فتنه ۸۸ را بالا ببرید وارثان قیام ۱۵ خرداد و ملت غیور ایران ساکت نخواهند نشست.

انتهای پیام / ۲۴۶۲ / ط۴۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار