|
|
کدخبر: ۱۵۰۷۲۳

حسینی در گفت وگو با فارس:

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حنای غربی ها برای ما رنگی ندارد، گفت: اروپایی ها جنایات آمریکا در افغانستان، عراق و حمایت از مخالفان دولت سوریه را بررسی کنند و به فکر چاره برای عملکرد ضعیف خود باشند.

فتح الله حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسیخبرگزاری فارسدر رابطه با قطعنامه موسوم به راهبرد اتحادیه اروپا در قبال ایران در کمیته روابط خارجی پارلمان اروپا گفت: ما غرب را خوب میشناسیم و غرب نیز ملت ایران را می شناسد، در ۳۵ سال پس از انقلاب، غرب هیچگاه از به کارگیری ترفندها علیه نظام ایران کوتاه نیامده است.

وی با بیان اینکه صدور قطعنامه ها علیه ایران برای ما تازگی ندارد، گفت: ما این حرکت اروپایی ها را محکوم می کنیم و انتظار داریم دولت و وزارت امور خارجه نیز نسبت به ادبیات بی پایه و اساس غربی ها پاسخ با منطق دهد.

حسینی ادامه داد: منطق این است که ملت ایران در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به دنیا ثابت کرد که به دنبال نظام اسلامی است و در راهپیمایی های سال های اخیر هم ملت ایران نشان داد که نظام اسلامی را تائید می کند.

نماینده قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حنای غربی ها دیگر برای ما رنگی ندارد، گفت: این قطعنامه برای ملت ما ارزشی ندارد زیرا ما بر اساس اصول اسلام و قرآن حرکت می کنیم و رفتارهای آنان را بی پایه می دانیم.

وی عنوان کرد: اروپایی ها با این رفتارها نشان می دهند که چیزی برای گفتن ندارند، آن ها انواع قطعنامه ها علیه ایران را آزمایش کردند ولی جنایات کشورهای ظالم را نادیده می گیرند.

حسینی اضافه کرد: اروپایی ها بروند جنایات آمریکا در افغانستان، عراق و حمایت از مخالفان دولت انقلابی سوریه را بررسی کنند و به فکر چاره برای عملکرد ضعیف خود در قبال حقوق بشر باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی بر اساس قانون و عدالت عمل می کند و هیچکس حق دخالت در امور داخلی کشور ما را ندارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار