|
|
کدخبر: ۱۵۱۱۳۰

عابدی در گفت وگو با فارس:

نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: آشکار شدن ضعف گنبد آهنین ذلت صهیونیست ها در منطقه را به دنبال داشت و امروز رجزخوانی تنها ابزار آنها در برابر سربازان مقاومت است.

محمدکریم عابدی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارسبا اشاره به آشکار شدن ضعف سیستم دفاع موشکی رژیم صهیونیستی(گنبد آهنین) در روزهای اخیر گفت: رژیم صهیونیستی از سال های گذشته این ادعا را مطرح می کرد که دارای یک سیستم نفوذناپذیر نظامی است و وانمود می کردند که در جنگ های الکترونیکی و ضدالکترونیک هستند اما آشکار شدن ضعف و ناتوانی گنبد آهنین آنها نشان داد که این رژیم تا چه اندازه به بدبختی افتاده است و رجزخوانی به تنها ابزار آنها در برابر سربازان مقاومت تبدیل شده است.

وی افزود: در جنگ های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۸ روزه ابهت های دروغین رژیم صهیونیستی توسط سربازان مقاومت در هم شکسته شد و پهپادهای مقاومت به کرات با پرواز در فضای سرزمین اشغالی به رصد نقاط حساس در این منطقه پرداختند.

نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در زمان جنگ تحمیلی نیز صدام این ادعا را مطرح می کرد که بغداد به یک دژ مستحکم تبدیل شده و این شهر در امنیت کامل قرار دارد و این ادعای رژیم صهیونیستی نیز همانند ادعای صدام است و می بینیم که به سرنوشت همان نیز دچار شد.

عابدی خاطرنشان کرد: تنها راه نجات صهیونیست ها از وضعیت کنونی این است که به برگزاری همه پرسی در سرزمین های اشغالی تن در دهد و مسلمانان، یهودیان و مسیحیان ساکن این سرزمین از این طریق حکومت ملی خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار