|
|
کدخبر: ۱۵۱۸۷۷

شب گذشته صورت گرفت

نمایندگان آیت الله مکارم شیرازی شب گذشته با خانواده شهید خلیلی دیدار کرده و از آنان دلجویی کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارسنمایندگان دفتر آیت الله مکارم شیرازی شب گذشته با خانواده طلبه شهید علی خلیلی دیدار کردند که در این دیدار پسر آیت الله مکارم شیرازی و مسئول دفتر آیت الله مکارم شیرازی در تهران حضور داشتند.

در این مراسم مادر شهید خلیلی به بیان جزئیاتی از شب حادثه و مشکلاتی که برای فرزندش رخ داد، پرداخت.

در این مراسم لوحی به خانواده طلبه شهید علی خلیلی اهدا شد که در آن آیت الله مکارم شیرازی، شهادت طلبه شهید علی خلیلی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

ان الذین یکفرون بایات الله و یقتلون نبیین بغیر الحق و یقتلون الذین یامرون بالقسط من الناس فبشرهم بعذاب الیم(آل عمران ۴۱)

شهادت روحانی مجاهد حجت الاسلام آقای علی خلیلی(طاب ثراه) را به همه پویندگان راه حق تسلیت می گویم. این روحانی مجاهد در راه دو فریضه بزرگ امری به معروف و نهی از منکر به دست اراذل و اوباش شربت شهادت نوشید. قرآن مجید در آیه فوق قتل اینگونه مجاهدان را هم ردیف کفر و کشتن پیامبران الهی دانسته و قاتلان را تهدید به عذاب الیم الهی می کند.

پویندگان راه امام حسین(ع) و شهید راه کربلا هرگز از اینگونه شهادت ها نمی هراسند و از میدان امر به معروف و نهی از منکر دور نمی شوند و آن را مایه افتخار خود و طایفه خود می داند.

اینجانب شهادت این مجاهد بزرگوار را به حضرت ولی عصر(عج) و به خانواده او و مجاهدان راه خدا تبریک و تسلیت می گویم و همه انتظار دارند قوه قضاییه در اسرع وقت قاتل یا قاتلان را به سزای خود برسانند و هیچگونه تسامح و تساهل روا ندارند.

روحش شاد و قرین رحمت واسعه الهی باد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار