|
|
کدخبر: ۱۵۴۳۶۶

طائب در گفت و گو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام طائب با تاکید براینکه صدور قطعنامه پارلمان اروپا دخالت در مسائل ایران است، گفت: لازم بود دستگاه دیپلماسی سفرای کشورهای مربوطه را احضار می کرد و به آن ها تذکر جدی می داد.

حجت الاسلام مهدی طائب در گفت و گو با خبرنگار تسنیم درقم، در تحلیل چرایی صدور قطعنامه پارلمان اروپا علیه یران اظهار کرد: این اقدام اتحادیه اوپا در صدور قطعنامه علیه جمهوری اسلامی ایران طبیعی است و اتفاق جدیدی هم نیست.

این کار شناس مسائل سیاسی با بیان اینکه غرب و دنیای استکبار با اصل هویت ما مشکل دارند، افزود: غربی ها تا قبل از پیروزی انقلاب دارایی های ایران را چپاول می کردند اما با پیروزی انقلاب اسلامی منافعشان به خطر افتاد.

وی با بیان اینکه غربی ها با صدور چنین قطعنامه هایی ماهیت اصلی خود را نشان می دهند و این موضوع عجیب نیست، تصریح کرد: در شرایط متفاوت آن ها ماهیت اصلی خود را نشان می دهند البته این اقدام آن ها برخواسته از کینه آن ها از نظام بوده و به گفته قرآن آنچه در قلوب آن ها وجود دارد عمیق تر از آن چیزی که بر زبان آن ها است.

حجت الاسلام طائب با اشاره به اینکه ما از این ها غیر از این انتظار نداریم، عنوان کرد: ما باید تکلیف و خط خودمان را روشن کنیم که قدر مسلم خط ما همان خط انقلاب یعنی استقلال، کوتاه کردن دست دشمن و استکبار منافع و نظام است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: ظاهرا زبان نرم دیپلماسی جدید غربی ها را به اشتباه انداخته و فکر می کنند در جمهوری اسلامی تفاوت ماهیت رخ داده یا مردم از راه آمده پشیمان شده اند.

وی با بیان اینکه غربی ها درباره مشی نظام جمهوری اسلامی توهم زده شده اند، گفت: با همین توهم هر روز با شاخ و شانه کشیدن برای مردم ایران سعی می کنند قدرت نمایی کنند این در حالی است که مردم ایران هرگز در برابر دشمن کوتاه نمی آیند.

حجت الاسلام طائب با تاکید براینکه صدور قطعنامه پارلمان اروپا دخالت در مسائل ایران است، بیان کرد: لازم بود دستگاه دیپلماسی سفرای کشورهای مربوطه را احضار می کرد و به آن ها تذکر جدی می داد که یقینا در برابر این سوالات آن ها هیچ پاسخی ندارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار