|
|
کدخبر: ۱۵۸۶۰۰

در حال تکمیل / در نشست خبری

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری به انتقاد از تفکر احمدی نژاد پرداخت و گفت که این تفکر با اصولگرایی تطابق نداشت.

به گزارش خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری امروز در نشست خبری در پاسخ به این پرسش که فعالیت انتخاباتی محمود احمدی نژاد را چگونه ارزیابی می کنید؟ گفت: دولت احمدی نژاد نکات مثبت و منفی داشت و وی بر گرفته از یک تفکر و اندیشه بود و این تفکر با اصولگرایی تطابق نداشت.

وی با بیان اینکه این تفکر دیگر در آینده فضای سیاسی جایگاهی ندارد، افزود: به اعتقاد بنده این تفکر تمام شده تلقی می شود و در کل نظام جایگاهی ندارد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین درباره اینکه آیا جبهه پایداری را در دایره احمدی نژاد می دانید؟ اظهار داشت: آنها مرام نامه خود را به تصویب رساندند و این مرام نامه مواضع این تشکل سیاسی را روشن می کند اما فکر نمی کنم که جبهه پایداری تفکرش با احمدی نژاد منطبق باشد. اظهارات سخنگویش هم این را نشان می دهد.

سجادی درباره اینکه آیا در انتخابات آینده مجلس جامعتین هم همچنان محوریت اصولگرایان را بر عهده خواهند گرفت، اضافه کرد: جامعتین به عنوان گروه های مرجع اصولگرا شناخته می شوند از این رو اصولگرایان به مواضع آنها(حضرات آیات محمد یزدی و مهدوی کنی) نگاه می کند. به همین جهت و همچنان مرجع سیاسی اصولگرایان را بر عهده دارد.

وی موضع گیری جامعتین را ذیل منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: گروه های مرجع جامعتین شناخته می شوند و مواضع آنها برای ما مهم است.

تکمیل می شود…

انتهیا پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار