|
|
کدخبر: ۱۵۸۷۵۹

از سوی هیأت رئیسه مجلس قرائت شد

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور از سوی هیأت رئیسه مجلس قرائت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز سه شنبه از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد که به این شرح است:

قاضی پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در حل مشکلات تعاونی های مسکن و مالکان زمین های مرادآباد و پونک تذکر دادند.

نقوی حسینی و قاضی پور نمایندگان ورامین و ارومیه به رئیس جمهور در خصوص علت تصمیم دولت مبنی بر بازگرداندن نیروهای قراردادی به وزارت صنعت، معدن و تجارت به نیروهای شرکتی برخلاف مصوبات مجلس تذکر دادند.

فتاحی نماینده ارومیه به وزیر نیرو در خصوص اقدام لازم برای رفع مشکل آب آشامیدنی روستاهای مناطق عشایری ارومیه تذکر داد.

نیاز آذری نماینده بابل به وزیر کشور در خصوص تسریع در پرداخت خسارات کشاورزان به ویژه باغداران که در اثر سرمازدگی دچار حادثه شده اند، تذکر داد.

جلیلی نماینده مسجدسلیمان به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در آغاز به کار راه میانبر مسجدسلیمان به اهواز و کمربندی شهر مسجدسلیمان با توجه به حادثه خیز بودن جاده فعلی و ترافیک سنگین درون شهری و به وزیر نفت در خصوص تسریع در آغاز و تجهیز فرودگاه شهرستان مسجدسلیمان که مجوز پرواز آن صادر شده، اما شرکت نفت برای تجهیز و آماده سازی آن اقدامی انجام نداده است، تذکر داد.

تأمینی نماینده رشت به وزیر نفت در خصوص ضعف گازرسانی به روستاهای گیلان تذکر داد.

احمدی لاشکی و فیاضی نمایندگان نوشهر و نور به وزیر صنعت، معدن و تجارت درخصوص علت عدم تعیین تکلیف بازرسان نظارت بر بازار ۳۵۰۰ نفر نیروهای طرح تشدید چیست تذکر دادند.

منوچهری نماینده پاوه به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تغییر وضعیت نیروهای بازرسی ادارات صنعت، معدن و تجارت و حفظ حق و حقوق آنها با توجه به حساسیت کاریشان تذکر داد.

بشیری و موسوی نمایندگان پاکدشت و اهواز به وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص تسریع در پرداخت وام ازدواج توسط بانک ها تذکر دادند.

موسوی نماینده اهواز به وزیر نفت در خصوص علت بی حرمتی مدیرعامل شرکت اروندان به دو نفر از مردم خوزستان در حین مراجعه به آنها تذکر داد.

آغاجری نماینده بندر ماهشهر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص فعال بودن تنها ۳۲ تخت از بیمارستان ۹۶ تختخوابی امام موسی کاظم(ع) ماهشهر با توجه به گذشت بیش از یک سال از آغاز فعالیت آن تذکر داد.

احمدی لاشکی و حسینی نمایندگان نوشهر و قائم شهر به وزیر نیرو در خصوص علت عدم اجرایی شدن پروژه نیروگاه سیکل ۵۰۰ مگاواتی شهرستان نوشهر تذکر دادند.

محمدی نماینده قزوین به وزرای جهاد کشاورزی، کشور و رئیس جمهور در خصوص ضرورت جبران خسارات ناشی از سرمازدگی فروردین ماه در استان قزوین تذکر داد.

جعفری نماینده بجنورد به وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت کاهش پروازهای فرودگاه بجنورد با وجود استقبال خوب مردم و نیاز جدی استان بر خط پرواز هوایی و به وزرای صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصاد و دارایی در خصوص علت عدم همکاری مسئولان ذیربط برای تأمین اعتبار شمش آلومونای جاجرم و کارخانه سیمان سمنگان در شهرستان مانه و سملقان تذکر داد.

ایرانپور نماینده مبارکه به وزرای جهاد کشاورزی و نیرو در خصوص جلوگیری از پرداخت تبعیض آمیز خسارات خشکسالی بین کشاورزان شرق و غرب اصفهان تذکر داد.

تأمینی نماینده رشت به وزیر راه و شهرسازی در خصوص عدم توجه به تکمیل کمربندی شهر سنگر، کوچصفهان و دشت نشاء شهرستان رشت تذکر داد.

ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص جلوگیری از ادامه کار بازنشستگان شرکت فولاد مبارکه تذکر داد.

تأمینی نماینده رشت به وزیر ورزش و جوانان در خصوص عدم توجه و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزش استان گیلان و به وزیر علوم در خصوص ضعف عملکردی دانشگاه های پیام نور کشور تذکر داد.

حسینی نماینده میانه به وزرای دادگستری و صنعت، معدن و تجارت در خصوص نظارت و کنترل جدی در مسابقه افزایش قیمت کالاها و خدمات در ایام ثبت نام یارانه ها و زمان اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه ها به ویژه در تهران تذکر داد.

فتاحی نماینده شهر بابک به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص علت عدم پرداخت شرکت های پیمانکاری شرکت ملی صنایع مس ایران و عدم پرداخت این بدهی و جلوگیری از آلودگی آب و هوا در مراتع و باغات پسته شهر بابک که توسط کارخانه ذوب مس خاتون آباد ایجاد می شود، تذکر داد.

قاضی پور نماینده ارومیه به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در اصلاح ساختار اداره کل جدید صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی تذکر داد.

میرمرادذهی نماینده سراوان به وزیر راه و شهرسازی در خصوص بازرسی و ترمیم آسفالت سراوان کوهک که به دلیل خرابی تصادفات زیاد و جان شهروندان را گرفته تذکر داد.

خجسته نماینده همدان به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تعدیل قیمت عوارض دریافتی در آزادراه همدان، تهران و جلوگیری از تبعیض در بین آزادراه ها تذکر داد.

حسن پور نماینده سیرجان به وزیر کشور در خصوص اعزام هیأت حوزه به شهرستان ها بردسیر و سیرجان به منظور تعطیلی بی قید و شرط مهمانپذیر اتباع بیگانه و جمع آوری فوری اتباع سایر کشورها تذکر داد.

کوچکی نژاد نماینده رشت به وزیر ورزش و جوانان در خصوص علت عدم حمایت فدراسیون فوتبال از تیم داماش که سبب شکست این تیم شدند و به وزیر دادگستری با توجه به منابع موجود برای تقویت تیم داماش گیلان چرا بخشی از منابع را در اختیار باشگاه قرار نداده اند تذکر داد.

خجسته نماینده همدان به وزیر امور خارجه در خصوص لزوم توجه به شأن نظام مهندسی جمهوری اسلامی در لغو روادید گردشگران خارجی تذکر داد.

فرهنگی نماینده تبریز به وزیر بهداشت درخصوص ضرورت تجدیدنظر در اعمال محدودیت های اخیر برای شرکت های بخش داروی استانی و رفع موانع ایجاد شده توسط سازمان غذا و دارو تذکر داد.

سعیدی نماینده تبریز به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص جلوگیری از تبدیل وضعیت نیروهای بازرسی از قراردادی به شرکت تذکر داد.

حسینی نماینده قزوین به رئیس جمهور در خصوص دستور پرداخت خسارت سرمازدگی به باغات استان قزوین که ۴۰۰ میلیارد تومان است، تذکر داد.

جلیلیان نماینده اسلام آباد به وزیر نیرو در خصوص عدم رسیدگی به شبکه آبرسانی روستاهای بخش گهواره تذکر داد.

جعفری نماینده بجنورد به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص علت عدم مراقبت و رصد وضعیت نابسامان شرکت های مخابراتی و اینترنتی که مبالغ فراوان بی حساب و کتاب را دریافت می کنند، تذکر داد.

دواتگری نماینده مراغه به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص ساماندهی عرضه آرد بین نانوایی های استان آذربایجان شرقی و تسریع توزیع نان بین مردم تذکر داد.

محمدی نماینده قزوین به رئیس جمهور در خصوص اینکه چرا فرزندان شاهد و ایثارگر که در دولت سابق تمام مراحل استخدامشان طی شده است، ابلاغ نمی شود، تذکر داد.

برومند نماینده پارس آباد به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص اینکه عده ای افراد زیرمجموعه آن وزارتخانه به صورت مافیایی با منافع ذرت کاران بازی نکنند، تذکر داد.

سرقلعه نماینده لردگان به وزیر علوم در خصوص عدم توجه به سرانه آموزش سرانه آموزش عالی، به وزیر بهداشت در خصوص عدم توجه به فضاهای فیزیکی بیمارستان لردگان، به وزیر نیرو در خصوص عدم توجه به زیرساخت ها و آبرسانی استان، به وزیر کشور در خصوص عدم توجه به پرونده فرمانداری خان میرزا و به وزیر تعاون در خصوص نرخ بیکاری بالای ۳۰ درصد در شهرستان لردگان تذکر داد.

فلاحی باباجان نماینده اهر خواستار توضیح وزیر آموزش و پرورش در خصوص علت اضافه دریافتی ۲۱ درصدی به جای ۷ درصد از آموزشیاران انتقالی آموزش و پرورش از صندوق تأمین اجتماعی به خدمات درمانی شد.

سلطانی صبور نماینده رزن به رئیس جمهور در خصوص ضرورت تجدیدنظر و ساماندهی مجدد توزیع سبد کالا و ضرورت شمول کشاورزان و کارگران فصلی برای سبد تذکر داد.

نوروزی، رجبی و نظری مهر نمایندگان علی آباد، مینودشت و کردکوی به وزیر ورزش و جوانان در خصوص علت عدم تعیین تکلیف برخی از فدراسیون های ورزشی تذکر دادند.

حسینی نماینده قائم شهر به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در اجرای پروژه جاده سوادکوه که جان چند نفر از مسافران را گرفته و به وزیر کشور در خصوص شدت ورود باندهای قاچاق از مرزهای کشور و ایجاد اشکال برای تولیدکنندگان تذکر داد.

طبیب زاده نوری نماینده تهران به وزیر امور خارجه در خصوص عدم اقدام متقابل از سوی این وزارتخانه با توجه به عدم وصول اقساط طلب ایران تذکر داد.

مفتح نماینده تویسرکان به وزیر راه و شهرسازی در خصوص آغاز عملیات اجرایی پروژه های راهسازی شهرستان تویسرکان تذکر داد.

شوهانی نماینده ایلام به وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص نارضایتی شدید از عملکرد بانک ملت در استان ایلام تذکر داد.

منوچهری نماینده پاوه به وزیر نیرو در خصوص تعیین تکلیف وضعیت سد جوانرود با توجه به نیاز شدید منطقه تذکر داد.

حسینی نماینده میانه به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص اقدام جدی در خصوص کم فروشی شرکت های اینترنتی که متأسفانه هیچ گونه کنترل و پیشگیری وجود ندارد تذکر داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار