|
|
کدخبر: ۱۵۸۹۹۷

وزیر کشور در جمع مردم شهرستان میرجاوه:

عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: مردم استان سیستان و بلوچستان به ویژه برادران و خواهران اهل سنت هیچ قرابت و نزدیکی با افراطیون قومی و مذهبی مانند وهابیت و گروه های سلفی و تکفیری ندارند.

به گزارش حوزه دولتخبرگزاری فارسبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که بعدازظهر امروز در جمع مردم شهر مرزی میرجاوه سخن می گفت، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با عزم راسخ برنامه های عمیق و دقیقی برای ایجاد امید و تقویت نشاط و برآورده کردن نیازها و خواسته های همه مردم بویژه مناطقی که دارای عدم پیشرفت و توسعه یافتگی می باشند، دارد.

وزیر کشور همچنین گفت: اتحاد و همدلی میان اقوام، مذاهب، نژادها و زبان های مختلف در ایران باعثشده با وجودی که کشورهای منطقه در شرایط نابسامان امنیتی بسر می برند جمهوری اسلامی ایران ابراهیم وار سکان امنیت، آرامش، اقتدار و هیمنه اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه ما هیچ ناامنی در سیستان و بلوچستان که منشأ آن در منطقه باشد را نداریم، اظهار داشت: مردم این استان به ویژه برادران و خواهران اهل سنت هیچ قرابت و نزدیکی با افراطیون قومی و مذهبی مانند وهابیت و گروه های سلفی و تکفیری ندارند و بارها با اقدامات خود ثابت کردند که از این جریانات غیر انسانی متنفر هستند.

رحمانی فضلی افزود: در شرایطی که مرزهای شرقی کشورمان به دلیل ناامنی و عدم حضور مقتدرانه دولت های افغانستان و پاکستان در شرایط خاصی به سر می برند، مردم غیور و مرزنشین سیستان و بلوچستان به عنوان دژهای مستحکم در صیانت از این مرز و بوم فعال می باشند.

وی در پایان سخنانش مردم شهرستان میرجاوه را مردمانی با غیرت، فداکار، ایثارگر و مجاهد برشمرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار