|
|
کدخبر: ۱۶۱۵۶۹

بیانیه ۲۰۰ نماینده مجلس /

۲۰۰ نماینده مجلس در بیانیه ای تاکید کردند که تحریم مقامات ایرانی از سوی دولت انگلیس حکایت از عدم پایبندی اعضای ۱ + ۵ بر ادعاهایی که در ژنو داشتند، دارد و نشان می دهد آنان هرگز از دشمنی با ایران اسلامی دست نخواهند کشید.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه ای نسبت به سیاست های خصمانه دولت انگلیس به شدت انتقاد کردند و نکاتی را در این زمینه به دولت متذکر شدند.

متن کامل این بیانیه که ضرغام صادقی عضو هیات رئیسه مجلس آن را قرائت کرد به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دولت انگلیس که سابقه دشمنی استعماری او در جهان و با ملت ایران و دخالت های نابجای متعدد آنان در امور داخلی کشورمان در دهه های گذشته بر همگان آشکار شده، در روزهای اخیر در اقدامی دیگر برخی از مقامات فعلی و سابق جمهوری اسلامی ایران از جمله دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به قول خودشان تحریم کرده است.

این اقدام هرچند تاثیری در امور داخلی کشورمان ندارد اما حکایت از عدم پایبندی اعضای ۱ + ۵ بر ادعاهایی است که در ژنو دارد و نشان می دهد که آنان هرگز از دشمنی با ایران اسلامی دست نخواهند کشید.

امیدواریم رفتارهایی از این دست که از سوی ۱ + ۵ به ویژه آمریکا و انگلیس که بارها دیده شده است، موجب افزایش حساسیت گروه مذاکره کننده دیپلماسی دولت محترم باشد و موجب شود تا علاوه بر تحرک بیشتر در مقابله با این دخالت ها، تمام توان خود را بر به کارگیری ظرفیت های داخلی کشور برای حل مشکلات مردم قرار دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار