|
|
کدخبر: ۱۶۱۸۳۲

با حکم رحمانی فضلی

وزیر کشور طی حکمی اصغر افتخاری رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور را به عنوان رئیس شورای پژوهش وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارشخبرگزاری فارسبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور طی حکمی اصغر افتخاری رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور را به عنوان رئیس شورای پژوهش وزارتخانه منصوب کرد.

متن کامل حکم اصغر افتخاری رئیس شورای پژوهش بدین شرح است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه پژوهش، بدین وسیله به عنوان رییس شورای پژوهش کشور منصوب می شوید. امید آنکه با اتکال به توفیقات الهی و بهره مندی از مجموعه توان علمی - پژوهشی درون سازمانی و جامعه علمی کشور، در تحقق اهداف مصوب موفق باشید.

در این خصوص، موارد زیر شایسته توجه ویژه است: اولویت بخشی به پژوهش های کاربردی به منظور رفع نیازهای مدیریتی وزارت کشور؛ اصلاح و بهبود فرآیندهای اجرایی با هدف فعال سازی گروههای پژوهشی و به روز شدن آنها؛ توسعه شبکه ارتباطی با نخبگان، پژوهشگران و نهادهای علمی - پژوهشی معتبر در سطح ملی و بین المللی؛ مطالعه و تحلیل عملکرد سایر کشورها برای بهره مندی بومی و هدفمند از تجارب موفق دیگران، و بالاخره ارایه راهکارهای موثر برای تقویت هرچه بیشتر ارتباط دو حوزه «پژوهش و تصمیم گیری» در عرصه «مدیریت کشوری».

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار