|
|
کدخبر: ۱۶۵۶۳۸

حدادعادل در جمع خبرنگاران:

خبرگزاری تسنیم: رئیس فراکسیون اصول گرایان مجلس گفت: اشکالات دولت قبل را این دولت می خواست برطرف کند. یکی از اشکالات این بود که همه یارانه دریافت می کردند و دولت می گفت این را می خواهیم اصلاح کنیم که همین هم محقق نشد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، غلامعلی حدادعادل رئیس فراکسیون اصول گرایان مجلس امشب در حاشیه نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسی در جمع خبرنگاران، درباره عدم استقبال مردم برای انصراف در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها، گفت: اول گفته شد انصراف بدهید و بعد با افزایش قیمت روبرو می شوید و مردم هم نمی دانستند که قیمت ها چقدر گران می شود و تاثیرش بر زندگی آنها چقدر خواهد بود. به همین دلیل احتیاط کردند. البته دلایل دیگری هم دارد.

وی در خصوص اینکه اشکالات دولت قبل برای عدم انصراف مردم در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها به چه اندازه موثر بود؟ اظهار داشت: اشکالات دولت قبل را این دولت می خواست برطرف کند. یکی از اشکالات این بود که همه یارانه دریافت می کردند و دولت می گفت این را می خواهیم اصلاح کنیم که همین هم محقق نشد.

رئیس فراکسیون اصول گرایان مجلس تاکید کرد: به نظر بنده یک علت نداشته و جا دارد جامعه شناسان تدبیر و به دولت کمک کنند تا برنامه ها این گونه اتفاق نیفتد.

حدادعادل در پاسخ به این پرسش که آیا در انتخابات هیئت رئیسه مجلس کاندید خواهید شد یا خیر؟ اظهار داشت: با آقای باهنر مشورت می کنیم تا به تصمیم خوبی برسیم.

وی درباره اینکه از جنابعالی به عنوان یکی ازگزینه های اصلی ریاست سازمان صدا و سیما نام برده می شود و آیا گزینه این سازمان هستید یا نه؟ اظهار داشت: من در اذهان جزو گزینه ها هستم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار