|
|
کدخبر: ۱۶۶۰۶۲

اختصاصی فارس

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه موشک های جدید نزاجا در کلاس برد متوسط تعریف می شوند، گفت: تولید آزمایشگاهی این موشک ها شروع شده و یکی دو نمونه نیز تست شده است.

به گزارش گروه امنیتی دفاعیخبرگزاری فارس، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در آخرین نشست خبری خود که بمناسبت روز ۲۹ فروردین روز ارتش برگزار شد، اعلام کرد که نزاجا پروژه مشترکی با نیروهای مسلح و نیروی هوافضای سپاه برای افزایش برد موشک هایش و همچنین ارتقا دقت و برد موشک نازعات دارد.

پوردستان همچنین با بیان اینکه به دنبال گرفتن مجوز از ستاد کل نیروهای مسلح برای افزایش برد موشک های نزاجا هستیم، گفت: در همین راستا گروهی از ستاد کل آمد و ظرفیت های موشکی نزاجا را بازدید کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین ذکر کرد که موشکهای ویژه زمین به زمین در نظر گرفته شده که در صورت تصویب به بدنه نزاجا ملحق می شود.

در همین راستا امیر کیومرثحیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت وگو با خبرنگار دفاعیخبرگزاری فارس، با اشاره به موشک های جدید این نیرو اظهار داشت: یک سری موشک های جدید طراحی شده اند تا در نیروی زمینی ارتش ساخته شوند.

وی افزود: تولید آزمایشگاهی این موشک ها شروع شده و یکی دو نمونه نیز تست شده است.

حیدری تاکید کرد: این مراحل باید طی شود تا این موشک ها تکمیل و به صورت رسمی به عنوان یک موشک، قابل تعریف شوند. البته اکنون نیز برای نزاجا تعریف شده هستند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: موشک های جدید، از نظر بُرد و کیفیت، در کلاسی بالاتر از موشک های نازعات هستند و در رنج «برد متوسط» تعریف می شوند.

وی با بیان اینکه نزاجا با همکاری نیروی هوافضای سپاه در حال ساخت این موشک هاست، اظهار داشت: انشاءالله موشک های جدید در قالب یک خانواده موشکی خواهند آمد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار