|
|
کدخبر: ۱۶۶۲۵۸

معاون رئیس جمهور در گفت وگو با فارس:

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت تلاش می کند که تورم ناشی از مرحله دوم یارانه ها را به حداقل برساند.

حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری در حاشیه همایش بزرگداشت روز شورا که با حضور شوراهای اسلامی شهرها، بخش ها و روستاهای شهرستان ری و با حضور مسئولان استان تهران و اعضای شورای اسلامی ادوار گذشته شهرستان ری و شوراهای دور چهارم در تالار شیخ صدوق(ره) آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در حال برگزاری است، در گفت وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با جلسات مشترک دولت و مجلس گفت: به دلیل حجم کاری بالای مجلس و دولت جلسات عمومی و مشترک مجلس و دولت در آینده برگزار می شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برنامه های منظمی در ارتباط با این جلسات داریم و این جلسات در آینده به طور منظم برگزار می شود.

وی در ارتباط با تدابیر دولت برای کنترل تورم در فاز دوم هدفمندی یارانه ها بیان داشت: ستاد اقتصاد کشور و شخص رئیس جمهور مرتب برنامه هایی در راستای بررسی و نظارت بر روند اجرای گام دوم هدفمندی یارانه ها دارند.

انصاری گفت: توسعه نظارت، افزایش بازرسان و کنترل قیمت ها از جمله اقداماتی است که دولت در این راستا انجام می دهد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: دولت تامین کالا و اجرای سایر اقدامات نظارتی و کنترل قیمت ها را در دستور کار خود قرار داده است و تلاش می کند که تورم ناشی از مرحله دوم یارانه ها را به حداقل برساند و ان شاءالله به راحتی از این موج عبور کند.

انتهای پیام / ۲۴۶۲ / س۴۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار