|
|
کدخبر: ۱۷۰۸۱۷

در دیدار فراکسیون روحانیون مجلس با مراجع عظام تقلید مطرح شد

نایب رئیس فراکسیون روحانیون مجلس گفت: وحدت رویه جامعه اصولگرایی در دیدار فراکسیون روحانیون مجلس با مراجع تقلید مطرح شد و مراجع بر این وحدت رویه از سوی جامعه اصولگرایی تأکید داشتند.

حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، با اشاره به دیدار اعضای هیأت رئیسه فراکسیون روحانیون مجلس با مراجع تقلید گفت: حدود یک ماه پیش هیأت رئیسه فراکسیون روحانیون مجلس مصوب کرد اعضای هیأت رئیسه این فراکسیون دیدارهایی را با مراجع عظام تقلید در قم داشته باشد که در همین راستا اعضای هیأت رئیسه فراکسیون روحانیون مجلس دیدارهایی را با آیت الله مکارم شیرازی، آیت الله نوری همدانی و آیت الله مصباح یزدی داشتند.

وی افزود: در این دیدارها مسائلی در ارتباط با اوضاع و احوال داخل کشور مورد بحثو بررسی قرار گرفت و نقطه نظرات مراجع عظام تقلید در ارتباط با این موضوعات اخذ شد.

نایب رئیس فراکسیون روحانیون مجلس اظهار داشت: از جمله مباحثمورد بحثدر این دیدارها می توان به ضرورت جامعه اصولگرایی برای تعقیب حرکتی جدید بر اساس محورهای مشترک اشاره کرد که مراجع عظام تقلید نیز در این دیدارها بر این وحدت رویه بر اساس بررسی مسائل مشترک توافق داشتند و نقطه نظرات خود را در این باره ارائه کردند.

سالک خاطرنشان کرد: ما بنا داریم تا دیدارهای دیگری را با علما و مراجع دینی در قم و در صورت وجود فرصت در شهرها و استان های دیگر داشته باشیم و پیرامون مسائل مطروحه نقطه نظرات را مطرح و بررسی های لازم را صورت دهیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار