|
|
کدخبر: ۱۷۱۰۸۷

آصفری در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر آقای روحانی نیز بخواهد جلوی انتقاد را بگیرد به مصلحت جامعه نخواهد بود.

محمد حسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، در خصوص شیوه رفتاری رئیس جمهور با منتقدانش اظهار داشت: بهتر است آقای روحانی به جای اینکه وقت خود را صرف پاسخ دادن به منتقدان خود کند، در عمل ثابت کند.

وی با اشاره به اینکه آقای روحانی از منتقدان می خواهد که سکوت اختیار کنند، ادامه داد: من معتقد هستم که انتقاد باید باشد. چراکه اگر انتقاد در جامعه نباشد، جامعه مرده خواهد بود و جامعه ای پویا است و می تواند جلوی موانع و آسیب ها را بگیرد که در آن نقد باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: اگر بخواهد جلوی منتقدین گرفته شود و همه بخواهند میرزا بنویس باشند و همه از دولت تعریف و تمجید کنند که این دولت نمی تواند اشتباهات خود را کشف کند.

آصفری تصریح کرد: آقای روحانی باید از منتقدان استقبال کنند و منتقدان نیز باید در انتقاد انصاف را رعایت کنند و به جای سیاه نمایی انتقاد کنند. اگر آقای روحانی نیز بخواهد جلوی انتقاد را بگیرد به مصلحت جامعه نخواهد بود.

انتها ی پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار