|
|
کدخبر: ۱۷۵۶۹۰

وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران:

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با سه دانشگاه و مرکز پژوهشی قرارداد امضا کرده ایم تا فیلترینگ هوشمند برای موارد خاص داشته باشند که فعلا در حال اجرای آزمایشی است.

به گزارش خبرنگار مهر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیأت وزیران و در جمع خبرنگاران درباره رفع فیلتر واتس آپ گفت: وزارت ارتباطات آنچه را که مربوط به حوزه خودش است را انجام می دهد و موضوعاتی که در این باره مطرح شده موضوعات مهمی نیست، بیخودی تبلیغات روی آن انجام شده است این مسائل مسیر خود را طی می کند.

واعظی درباره افزایش پهنای باند اینترنت افزود: پروژه شبکه ملی ارتباطات را طراحی کرده ایم و الان ابعاد مختلف آن در حال انجام است. امیدواریم در شش ماهه اول سال حدود ۵ یا ۶ شهر بزرگ را به صورت آزمایشی به شبکه ملی اطلاعات متصل کنیم و تا پایان سال ۹۴ تمام کشور به این شبکه متصل شوند.

وی همچنین درباره انجام اجرای پروژه ای که بر اساس آن تنها شبکه های غیر اخلاقی فیلتر شود و امکان استفاده از صفحات دیگر وجود داشته باشد گفت: در داخل کشور برای سایت های ضد اخلاقی و غیر اخلاقی با سه دانشگاه و مرکز پژوهشی قرارداد امضا کرده ایم تا فیلترینگ هوشمند برای موارد خاص داشته باشند که فعلا در حال اجرای آزمایشی است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار