|
|
کدخبر: ۱۸۲۲۱۸

حمله تروریستی اهواز 29 شهید و 57 زخمی برجای گذاشته، گفت: اکنون وضعیت امنیتی مطلوبی در اهواز برقرار است.

به گزارش امیدنیوز : صبح امروز دو نفر به رژه نیروهای مسلح در اهواز حمله مسلحانه کردند.

رژه نیروهای مسلح مستقر در اهواز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس صبح امروز در اهواز از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه آغاز شد.

۳۰ دقیقه پس از آغاز رژه گذشته بود که ناگهان دو نفر از میان جمعیت به مردمی که در حال مشاهده رژه بودند تیراندازی کردند.

گفته می‌شود که دو نفر با اسلحه گرم پس از تیراندازی به سمت مردم قصد تیراندازی به سمت جایگاه را داشتند که توسط نیروهای مسلح مضروب شدند.

گزارش ها حاکی است که تیراندازی از پشت جایگاه مخصوص مسئولان انجام شده و حاضران برای احتیاط روی زمین افتادند.

مهاجمان لباس نظامی به تن داشته‌اند. از تعداد زخمی‌ها هنوز آماری در دست نیست.

تیم تروریستی شامل چند نفر بوده و در ساختمان و پارک پشتی محل برگزاری رژه مستقر بوده‌اند و از آنجا موفق به تیراندازی بسوی مراسم رژه شده‌اند. تروریست‌ها موفق نشده‌اند که وارد مراسم رژه شوند و صرفا از فاصله دور بسوی مراسم و یگان‌های رژه رونده شلیک کرده‌اند.

اخبار اولیه حاکی از این است که تروریست‌ها جایگاه محل سخنرانی و یگان‌های رژه رونده سپاه را هدف قرار داده‌اند و آمار اولیه از زخمی شدن تعدادی از نیروهای رژه رونده سپاه در این مراسم حکایت دارد.

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ :: ۱۴:۴۷

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم و رییس فراکسیون دفاع و اقتدارملی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره حادثه تروریستی اهواز گفت: حمله تروریستی اهواز که کار مزدوران استکبار بود، هیچ دستاورد نظامی محسوب نمی شود زیرا در این حمله افراد بی گناه کشته شدند.

وی اضافه کرد: گروهک تروریستی الاحوازیه که در کنار صدام معدوم و بعثی‌ها می جنگید و در جنگ تحمیلی از حمایت‌های رژیم صدامی برخوردار بود امروز جان کودکان و مردم کشورمان را می‌گیرد.

ذالنوری با بیان اینکه نظام استکباری خصوصاً آمریکا و دست نشانده هایش در منطقه ازجمله عربستان سعودی از گروهک‌های تروریستی حمایت می‌کنند، اظهار داشت: نیروهای امنیتی ایران به زودی از عاملان حمله تروریستی اهواز انتقام خون پاک و بیگناه مردم را خواهند گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین با اعلام اینکه حمله تروریستی اهواز 29 شهید و 57 زخمی برجای گذاشته، گفت: اکنون وضعیت امنیتی مطلوبی در اهواز برقرار است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار