|
|
کدخبر: ۱۸۴۷۵۸

تاثیر خوردن انار در افزایش میل جنسی آقایان

میوه انار در سرزمین ایران وجود داشته و از زمان‌های باستان در منطقه مدیترانه و شمال هند نیز کشت می‌شده است. با 4خاصیت شگفت انگیز انار بر بدن آشنا شوید.

پیشینه:  

میوه انار در سرزمین ایران وجود داشته و از زمان‌های باستان در منطقه مدیترانه و شمال هند نیز کشت می‌شده است. این میوه اواخر قرن 16 به دست مهاجران اسپانیایی به آمریکا وارد شد. امروزه انار در سرتاسر خاورمیانه و منطقه قفقاز، شمال آفریقا و مناطق استوایی قاره آفریقا، آسیای مرکزی، بخش‌هایی از مدیترانه و حتی بخش‌هایی از ایالت‌های کالیفرنیا و آریزونای آمریکا کشت می‌شود. این میوه در نیمکره شمالی زمین معمولا در فاصله شهریور تا بهمن و در نیمکره جنوبی زمین در فاصله اسفند تا اردیبهشت رشد می‌کند. 

1.خواص جنسی: 

PicsArt_01-18-11.29.50

مصرف یک لیوان آب انار می‌تواند باعث افزایش ترشح هورمون جنسی تستوسترون، هم در مردان و هم در زنان شود. این حالت، به خودی‌خود میل جنسی را افزایش می‌دهد. محققان می‌گویند ترکیبات موجود در انار، شبیه هورمون‌های جنسی در بدن انسان‌ها هستند و به همین دلیل هم مصرف انار و آب انار طبیعی می‌تواند باعث افزایش میل و اشتیاق جنسی شود. 

به عقیده ی محققان با وجود این که این هورمون در خانم ها 40 تا 60 درصد کمتر ترشح می شود اما با این حال تأثیر زیادی در سلامت آن ها نیز دارد. محققان، 58 داوطلب بین 21 و 64 سال را تحت نظر گرفتند. در پایان بررسی ها مشخص شد که میزان تستوسترون در بین دو جنس، به میزان 16 تا 30 درصد افزایش یافته است. این در حالی است که فشار خون آن ها نیز کاهش پیدا کرده بود. 

آقایان شرکت کننده در این پژوهش همچنین اعلام کرده بودند که احساس خوش اخلاقی کرده و استرس هایشان کمتر شده است. 
هر چقدر تغذیه دستگاه تناسلی مردان بهتر انجام شود به همان اندازه میل و نیروی جنسی آنان هم بیشتر خواهد بود. می دانیم که خون در بدن انسان نقش حامل تغذیه برای اعضاء و سلول های بدن را دارد. دو عامل مهم در تغذیه دستگاه های بدن مهم است. عامل اول تغذیه مناسب و عامل دوم رساندن تغذیه مناسب به اعضاء بدن است. حال اگر ما تغذیه مطلوب داشته باشیم ولی این تغذیه به صورت مطلوب به اعضاء بدن نرسد مطمئنا کارکرد آن اعضاء کاهش خواهد یافت. همانطور که عرض شد خون در بدن انسان نقش حمل کننده مواد غذایی و تغذیه برای اعضاء بدن را دارد. حال چنانچه خون نتواند نقش خود را به نحو مطلوب در رساندن مواد غذایی به دستگاه تناسلی مردان انجام دهد ، مطمئنا در میل جنسی مردان تاثیر منفی خواهد گذارد. 

غلظت خون یکی از مشکلاتی است که باعث می شود خون نتواند به نحو مطلوب به اعضاء تناسلی مرد برسد و تغذیه کافی را انجام دهد. حال چنانچه ما بتوانیم به روشی غلظت خون مردان را کاهش بدهیم و خون بتواند بهتر در اعضاء تناسلی جریان یابد مطمئنا تاثیر مثبتی بر عملکرد جنسی مردان خواهد داشت. یکی از خواص بسیار مفید میوه انار ، پاک سازی خون و کاهش غلظت خون است. انار موجب تصفیه خون می شود. خوردن انار توسط مردان سبب می شود که غلظت خون آنها کاهش یابد و کاهش غلظت خون موجب این می شود که خون بتواند به نحو بهتری در اعضاء تناسلی جریان یابد و در نتیجه تغذیه اعضاء تناسلی مردان به نحو مطلوبی صورت می گیرد و این امر باعث افزایش میل جنسی به صورت طبیعی در مردان می شود. البته ممکن است انار از لحاظ تغذیه هم بر اعضاء تناسلی موثر باشد ولی مهمترین عمل انار در بدن مردان همان کاهش غلظت و تصفیه خون است. کاهش غلظت خون در مردان سبب کاهش فشار خون هم می شود و کاهش فشار خون (در مردانی که دارای فشار خون بالا هستند) از عوامل بسیار مهم افزایش میل جنسی است. مصرف روزانه کمی انار ، سبب افزایش میل جنسی به طور طبیعی در مردان شده و نیز باعث سلامتی کل بدن مردان و مخصوصا سیستم قلب و عروق آنان خواهد شد. مصرف روزانه مقدار انار می تواند تا حدود زیادی مردان را از مصرف قرص های تقویت نیروی جنسی یا انجام سایر روش های درمانی معاف کند. خوردن انار یک امر طبیعی است در حالی که مصرف قرص های تقویت میل جنسی یا استفاده از سایر روش های افزایش نیروی جنسی در مردان ممکن است عوارض های مختلفی هم داشته باشند. 

2.انار بخورید و از بیماری های قلبی پیشگیری کنید 

انار سرشار از پلی‌فنول‌هایی است که به‌عنوان آنتی‌اکسیدانی قوی شناخته شده‌اند. این نوع آنتی‌اکسیدان‌ها مانع تاثیر مخرب رادیکال‌های آزاد بر دیواره عروق می‌شوند و در نتیجه، احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی- عروقی را کاهش می‌دهند. به علاوه، پلی‌فنول‌های موجود در انار می‌توانند با پیشگیری از اکسید شدن کلسترول در خون، احتمال ایجاد پلاک را در عروق خونی کاهش دهند و در این صورت هم احتمال ابتلا به بیماری عروق کرونر را کم کنند. ضمن اینکه مصرف انار و آب انار طبیعی با کاهش چشمگیر سطح کلسترول بد خون (LDL)، باز هم احتمال ابتلا به بیماری‌ها و حمله‌های قلبی را پایین می‌آورد. 

3.پیشگیری از سرطان: 

PicsArt_01-18-11.30.36


یکی از مزیت‌های میوه‌های قرمز و سیاه بر سایر میوه‌ها، غنی‌تر بودن آنها از انواع آنتی‌اکسیدان‌ها نسبت به سایر میوه‌ها و قوی‌تر بودن این آنتی‌اکسیدان‌هاست. نتایج تحقیقات نشان داده‌اند آنتی‌اکسیدان‌های بسیار فراوان و قوی موجود در انار و آب طبیعی آن باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان‌های پروستات، پستان، ریه و پوست در افرادی می‌شود که مصرف حداقل 5 وعده در هفته از این میوه را در برنامه غذایی خود دارند. ترکیبات ضدالتهابی موجود در انار هم راه دیگری را برای پیشگیری از ابتلا به سرطان در بدن باز می‌کنند. محققان بر این باورند که مصرف منظم آب انار در بیماران مبتلا به سرطان، احتمال رشد و تکثیر سلول‌های سرطانی را در بدن آنها کاهش می‌دهد. 

4.از فشار خون پیشگیری کنید: 

ترکیبات موجود در انار می‌توانند با جلوگیری از فعالیت آنزیم بازدارنده آنژیوتانسین، به کاهش فشارخون کمک کنند. انار، حاوی ترکیبی به نام «اسید پانیسیک» است که می‌تواند علاوه بر کمک به کاهش کلسترول و تری‌گلیسرید خون، تاحد قابل‌قبولی باعث پیشگیری از ابتلا به فشارخون بالا شود. از طرف دیگر، همین ترکیب می‌تواند باعث کاهش فشارخون یا تنظیم فشارخون در افراد مبتلا به فشارخون بالا هم بشود. نتایج تحقیقات ثابت کرده‌اند همین خاصیت کاهندگی فشار و کلسترول خون انار، باعث می‌شود مصرف منظم این میوه یا آب طبیعی آن، احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی را در مبتلایان به دیابت کاهش دهد. 

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار