|
|
کدخبر: ۱۹۳۸۱

جمشیدپور با اشاره به تحریف اظهارات رئس مجلس و رئیس جمهور در ۲ رسانه مهم آمریکایی، گفت: آنچه برای افکار عمومی دنیا روشن است از وابستگی تشکیلاتی رسانه های آمریکا به سرویس های جاسوسی و مقامات کاخ سفید حکایت دارد.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس(AP) طی مصاحبه ای که با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی داشت، پاسخ مقام ایرانی را درباره آنچه «غنی سازی مازاد ایران» می خواند در اقدامی قابل تامل تحریف و به طور وارونه منتشر کرد و بعد از اعتراض هیئت ایرانی، آن خبرگزاری مجبور به اصلاح خبر و انتشار واقعیت شد.

با توجه به آنکه، cnn دیگر رسانه آمریکایی در سفر رئیس جمهور به نیویورک به تحریف اظهارات حجت الاسلام حسن روحانی متوسل شده بود، علت اقدامات پیاپی رسانه های آمریکایی در عدم رعایت مسائل فنی و اخلاقی قابل بررسی است.

جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اقدامات اخیر AP و cnn در تحریف اظهارات مقامات ایران، گفت: اقدامات اخیر رسانه های آمریکایی در تحریف اظهارات مقامات ایرانی، خیلی غیر طبیعی نیست.

وی افزود: آنچه برای افکار عمومی دنیا روشن است از وابستگی تشکیلاتی رسانه های آمریکا به سرویس های جاسوسی و مقامات کاخ سفید حکایت دارد.

جمشید پور گفت: ملت های جهان، اعتمادشان را به رسانه های آمریکایی از دست داده اند چرا که این رسانه ها به ابرازهای سیاسی، سرویس های جاسوسی تبدیل شده و به رسالت خود برای اطلاع رسانی شفاف پایبند نیستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار