|
|
کدخبر: ۲۰۲

خاتمی:

یک عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه‌ی علمیه قم ایجاد هرگونه انشعاب در این تشکل روحانی را رد و تاکید کرد که این نهاد با انسجام راه خود را ادامه خواهد داد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از ایسنا، آیت‌الله سید احمد خاتمی با تاکید بر این‌که مصلحت کنونی انقلاب اسلامی فراموش کردن کدورت‌های انتخاباتی چه در سطح عموم و چه در سطح خواص است، گفت: به لطف خداوند شاهد حضور ۷۳ درصدی مردم در پای صندوق‌های رای بودیم و حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری محقق شد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه جامعه‌ی مدرسین گفت: جامعه‌ مدرسین نهادی است که نیم قرن در خدمت اسلام بوده و در طول ۳۴ سالی که از عمر انقلاب گذشته این نهاد حوزوی خدمات فراوانی را به نظام و انقلاب اسلامی عرضه کرده و به یاری خداوند در آن مطلقا هیچ انشعابی صورت نخواهد گرفت.

خاتمی با تمجید از مدیریت آیت‌الله یزدی گفت: این نهاد با انسجام به راه خود ادامه خواهد داد و آیت‌الله یزدی نیز با مدیریتی که در گذشته و حال داشتند، یکپارچگی این نهاد حوزوی را حفظ کرده‌اند.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در مورد وجود برخی از اختلاف سلیقه‌ها در این تشکل روحانی نیز گفت: این اختلاف سلیقه‌ها آنقدر مهم نیست که برخی از رسانه‌ها به آن دامن می‌زنند. در طول سی و چند سال گذشته این اختلاف نظر‌ها و سلیقه‌ها بوده، ولی هیچ انشعابی رخ نداده و در واقع سخن ازاختلاف سلیقه است نه اختلاف در هدف.

وی با بیان این‌که در هر انتخاباتی ما شاهد لرزه‌ها و پس لرزها‌یی هستیم، گفت: این به معنای انشعاب و تفرقه نیست.

این عضو جامعه مدرسین تاکید کرد: حلقه اتصال اعضای جامعه مدرسین ولایت مداری است و همواره اعضای جامعه مدرسین دراین راستا حرکت کرده و می‌کنند و من خودم، همه بزرگان و اساتید را دعوت به سعه صدر بیشتر می‌کنم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار