|
|
کدخبر: ۲۳۷۵۲

جرج بوش در کنفرانس سازمان های یهودی:

رئیس جمهور سابق آمریکا با حضور در یکی از قدرتمند ترین سازمان های یهودی جهانی که نفوذ بسیاری در عرصه سیاسی آمریکا دارد به تکرار ادهاعای ضد ایرانی خود پرداخت.

به گزارشامیدبه نقل از هاآرتص؛ جرج دبیلیو بوش، رئیس جمهور سابق آمریکا، در پنجاهمین سالگرد کنفرانس رؤسای سازمان های بزرگ یهودی، یکی از با نفوذترین سازمان های غیردولتی جهان که تأثیر بسزایی در عرصه سیاسی آمریکا دارد، اعلام کرد: " هیچگاه نیات صلح آمیز ایران را باور نخواهد کرد مگر اینکه آنها را ثابت کند. "

بوش همچنین گفت که تردید دارد که نیات ایران درباره اسرائیل تغییر کند مگر اینکه حکومت تهران دچار دگرگونی شود.

بوش در ادامه افزود که آمریکا به سمت انزوا پیش می رود اما ابراز اطمینان کرد که کنفرانس رؤسای سازمان های بزرگ یهودی در یادآوری وظیفه آمریکا برای ایستادگی برای صلح و دموکراسی یاری خواهند کرد.

بوش در این سخنان خود بخش های بسیاری از سخنرانی خود را که در سال ۲۰۰۸ در پارلمان رژیم صهیونیستی ایراد کرده بود تکرار کرده و افزود که آمریکا دوست نزدیکتر و بهتری از اسرائیل ندارد و اینکه باید همیشه شریکی قابل اتکار برای اسرائیل باشد.

بوش در ادامه افزود زمانی که آمریکا می گوید متحد قابل اتکای اسرائیل است باید بدین معنا باشد که در تمام ابعاد و اشکال متحد اسرائیل است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار