|
|
کدخبر: ۲۹۲۱

همه باید به توان ملی، اقتدار ملی، فرهنگ ملی متکی باشیم و به ارزش‌های ملی، تخصص داخلی‌ و تولید دستاوردهای فرهنگی و گردشگری از نگاه ملی بپردازیم و در این راه تلاش کنیم.

به گزارشامیدبه نقل از ایسنا، سر لشکر فیروزآبادی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با آغاز تشکیل دولت تدبیر و امید در مراسم تنفیذ حکم دکتر حسن روحانی گفت: ایشان در این مراسم یک استراتژی بزرگ مطرح فرمودند. این استراتژی بزرگ عبارت از این است که همه نخبگان ایران اسلامی‌، علاقه‌مندان به ایران اسلامی‌، مراجع‌، روحانیت‌، دانشگاهیان، ‌ هنرمندان‌، خدمت‌گذاران به مردم شریف امروز باید به استحکام ساختارهای درونی قدرت جمهوری اسلامی ایران بیفزایند. ساختارهای درونی قدرت تولید شده از اسلام ناب فرهنگ انقلابی امام بزرگوار‌ است.

وی همچنین ادامه داد: باید مشت ملت را قوی کنیم‌، دل ملت را پر از امید سازیم. بازوهای ملت را به هم گره بزنیم و سینه‌ها را با نفس عمیق پر کنیم؛ چرا که برای دفاع از این کشور و حفظ دستاوردهای اسلام ناب و خون شهیدان باید به ساختن خود و تزکیه درون بپردازیم و به ساختن کشور بیاندیشیم.

وی افزود: اکنون باید به پیشرفت و رشد کشور فکر کنیم و در این راه به مغزها‌، اندیشه‌ها‌، قلب‌ها و بازوهای ملت ایران بها بدهیم. این استراتژی بزرگ برای همه مسئولان معنوی و اجرایی کشور برای همه کارگزاران‌، اساتید، ‌ دانشگاهیان‌، مدرسین‌ حوزه‌های علمیه‌، هنرمندان که قلب مردم را می‌پرورانند و نشاط را در جامعه پرورش می‌دهند و تپش قلب را در جامعه موزون می‌کنند یک استراتژی بزرگ است همه باید براساس این استراتژی رفتار کنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: همه باید به توان ملی، اقتدار ملی، فرهنگ ملی متکی باشیم و به ارزش‌های ملی، تخصص داخلی‌ و تولید دستاوردهای فرهنگی و گردشگری از نگاه ملی بپردازیم و در این راه تلاش کنیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: در همه عرصه‌های علم و پیشرفت و اقتصاد که امروز در اولویت برنامه‌های نظام توسط رهبری طراحی شده است نیاز به این استراتژی داریم که جز و برنامه‌های رسته‌های کاری در کشور نوشته شود و حرکت‌ها و سیاست‌گذاری برمبنای آن انجام شود.

فیروزآبادی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به شخصیت دکتر حسن روحانی گفت: امروز رئیس جمهوری پا به عرصه خدمت نهاده است که ما او را همیشه به عنوان عالم پرورش یافته به دست شهیدان مطهری و بهشتی شناخته‌ایم. او عاشق امام و مرید رهبری بوده است. آقای روحانی در همه اقدامات جهادی و انقلابی نظام در کنار او بوده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح توضیح داد: امروز اداره دستگاه مجریه و قوه مجریه نظام به دست چنین شخصیت عالم، ‌ متدین و دانشمندی است. آقای دکتر روحانی با دقت‌، حکمت، ‌ صبر پیش می‌رود و بسیار با تجربه و عمیق است. هیچ مساله سختی در نظام ما تا کنون پیش نیامده است که در آن مساله ایشان حضور نداشته باشد.

فیروزآبادی با بیان این‌که اصل وجود دکتر روحانی موجب امیدواری، ‌ شور و نشاط‌ ملت ما شده است تصریح کرد: ایشان در مصاحبه روز گذشته خود که با مطبوعات داشت در روزهای اول پذیرش این مسئولیت عمق دقت، حکمت‌، سیاست‌مداری، ‌ شناخت‌ عمیق در این مسئولیت را به همه جهانیان نشان داد خدا را شکر می‌کنیم که خدای متعال برای این عرصه از اداره دستگاه اجرایی کشور چنین ذخیره‌ای را برای کشور ما حفظ کرده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز وزرای پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی معرفی شده‌اند. این مجلس جایگاه مقدس، ‌ مرکز ثقل و تعادل این نظام است چون مرکز قانون‌گذاری است. مجلس شورای اسلامی در الگوی مدرس حرکت می‌کند. نمایندگان مجلس امروز در این لحظات حساس باید رسالت سنگین سید حسن مدرس را برای دولت آقای حسن روحانی به کار ببرند و به مصالح روز ملت، امام، شهیدان‌، اسلام ناب‌ و گفته رهبر عزیز توجه کنند.

فیروز آبادی با اشاره به وجود استکبار جهانی و اتحاد قدرت‌های شیطانی علیه کشورمان یادآور شد: کشورمان نیازمند دولت مردانی چون چمران، ‌همت و حسین خرازی است.

وی با اشاره به فشار جبهه مهاجم استکبار علیه ایران، تصریح کرد: صحنه گردانندگان دستگاه ایران باید داخلی بیاندیشند و از متخصصین داخلی کار و کمک بگیرند و به بیگانه چشم نداشته باشند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره انتظارات مردم از مجلس شورای اسلامی نیز تاکید کرد: مردم در انتظار این هستند که مجلس از تشکیل دولتی این چنینی حمایت کند و البته ناخالصی‌ها و کینه باورها و مزدوران شیطان را اگر پیدا شوند، بزدایند.

فیروز آبادی با اعلام این‌که تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از دولت دکتر حسن روحانی حمایت و با آن تعامل برقرار می‌کنند، توضیح داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با دولت آقای روحانی هستند و از آن حمایت و با آن تعامل برقرار می‌کنند.

نیروهای مسلح برای دولت کار می‌کنند و دراختیار آن هستند همچنان که بعد از جنگ همه امکانات نیروهای مسلح که برای کمک رزمندگان بسیج شد و این خدمت‌ها را به دولت ارائه کردند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح برای درآمد تولید اقتصادی و گرفتن کار ملت به صحنه نیامده‌اند، ‌ آنها رقیب مردم ‌، تولید کنندگان، ‌ شرکت‌ها‌ و سازندگان نیستند، بلکه امکانات خود را به دولت ارائه می‌کنند تا هرجا پیمانکاری نبود و توان انجام کارهای اجرایی نبود آن را انجام دهند در این صورت کار بسیجی ضروری است، هر جا که دولت به این امکانات احساس نیاز کند، ‌ ما نیز آن را در اختیار دولت قرار خواهیم داد.

وی در بخش دیگر سخنانش خطاب به مردم یادآور شد: باید در موازین ایمانی محکم بایستید و در برابر مشکلات، ‌ سختی‌ها و زحمت‌ها و رنج دنیا صبر کنید. نیروی تداوم حرکت با صبر و مقاومت به وجود و تلاش در راه پیشرفت حاصل می‌شود. مردم باید مرزهای اسلام ناب محمدی، استقلال ملی، ‌ فرهنگی، اخلاقی کشور را حفظ کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار