|
|
کدخبر: ۳۲۰۵

توقع قالیباف از رئیس‌جمهور این است که آیین‌نامه مربوط به حضور شهردار تهران در دولت را اجرایی کند.

به گزارشامید، پایگاه خبری مشرق در این‌باره نوشت: اخیرا جلسه‌ای میان حسن روحانی و قالیباف برگزار شده است. در این دیدار روحانی پیشنهاد قبول معاونت اجرایی را به قالیباف داده که وی با تشکر از پیشنهاد روحانی از وی خواسته است به آیین‌نامه زمان هاشمی‌رفسنجانی مبنی بر حضور شهردار در هیئت دولت عمل کند تا حضور شهردار در کابینه بتواند هماهنگی‌های لازم میان شهرداری و دولت را برای رفع مشکلات مردم تهران فراهم‌ آورد.

مشرق همچنین خبر داد: خاتمی در جلسه‌ای که به منظور تصمیم‌گیری برای انتخاب شهردار تهران برگزار شده بود خطاب به اصلاح‌طلبان گفته است «قالیباف را نمی‌توان از شهرداری کنار گذاشت، برخی دوستان که مخالف ایشان هستند فقط باید آرزو یا کاری کنند که خود او یا تمایلی به ادامه حضور در شهرداری نداشته باشد یا به پست دیگری منتقل شود».

آرای قالیباف در شورای شهر جدید بین ۱۷ تا ۱۹ رأی از مجموع ۳۱ رأی ارزیابی می‌شود.

محمد حقانی از اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر و از معاونان سابق کرباسچی به هنگام شهرداری وی به «خبر» گفت: محسن هاشمی، صفدر حسینی، مصطفی سلیمی، محسن مهرعلیزاده، معصومه ابتکار و اصغر نصیری بیشترین آرا را در جلسه ‌نامزدهای اصلاح‌طلب شورای شهر کسب کردند و بنا شد تا روز دوشنبه این افراد، برنامه‌های مورد نظر خود را ارائه دهند.

گزارش دیگر حاکی از آن است که در جلسه‌ اصلاح‌طلبان که برای تعیین شهردار تهران برگزار شده محسن هاشمی ۸ و محسن مهرعلیزاده ۶ رای را به دست آورده‌اند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار