|
|
کدخبر: ۳۵۹۵

قالیباف:

شهردار تهران با اشاره به همکاری با محسن هاشمی در شهرداری تاکید کرد: به طور حتم نقصی که در گذشته در ارتباط با دولت وجود داشت برطرف می شود و شاهد اقدامات بزرگی با همکاری شهرداری و دولت خواهیم بود.

به گزارشامیدبه نقل از مهر، محمدباقر قالیباف که امروز با رای اعضای شورای شهر تهران دوباره به عنوان شهردار پایتخت انتخاب شده با حضور در صحن شورا و در جمع اعضای شورا و رسانه ها گفت: مردمی که شما(اعضای شورای شهر) را انتخاب کردند امروز ولی نعمت من هستند و من با اعتمادی که شما به من کردید باید برای آنها تلاشم را بیشتر کنم. خدا را شاکرم که دوباره توفیق خدمت را به من داد و این اتفاق را نعمت بزرگی برای خود می دانم. حالا هم مکلفم شکر این نعمت را با تلاش و خدمت صادقانه و مجاهدانه به جا بیاورم و بدور از حب و بغض و رفتارهای سیاسی و کوته نظرانه اقدام کنم.

وی در ادامه از محسن هاشمی تشکر کرد و گفت: آقای هاشمی در ۸ سال گذشته از همکاران خوب و نزدیک ما بود و همین حالا هم در شهرداری جزو همکاران ما هستند. امروز پس از اعلام برنامه هایم در جلسه هر دو به دفتر من رفتیم و به وی گفتم اگر من انتخاب نشوم و از این ساختمان بروم شما ماندگار هستید و اگر هم انتخاب شوم باز هم از شما در شهرداری استفاده خواهد شد و تجربه خوب شما بدون استفاده نمی ماند.

شهردار تهران ادامه داد: این رقابت بسیار زیبا است، بیرون از آن چه که ما در نظر داریم حرفهای زیادی گفته می شود ولی رابطه من و آقای هاشمی دوستانه و کاری بوده و هیچ مشکلی با یکدیگر نداریم حتی زمانی که وی می خواست نامزد شود نزد من آمد و اجازه گرفت که در جواب گفتم هیچ اشکالی ندارد و باید رقابت صورت گیرد.

قالیباف با اشاره به جلساتی که بعد از انتخابات با دکتر روحانی داشته است اظهار داشت: در جلساتی که پس از انتخابات با آقای روحانی داشتم بحثهای مختلفی مطرح شد. در این جلسات تاکید شد پیوند عمیق و خوبی بین دولت و شهرداری به وجود خواهد آمد و فاصله ای که در گذشته وجود داشت از بین می رود. حتماً نقصی که در گذشته حالا فارغ از این که چه کسی مقصر بوده از بین خواهد رفت. اگر رقابتی در انتخاب شهردار بوده از همین لحظه تمام شده و من شهردار یک شهر و شهردار همه اعضا هستم و در عین حال دوستان قدیمی و صمیمی زیادی بین دوستان اصولگرا و اصلاح طلب دارم که همه آنها برای من عزیز بوده و خادم همه شما هستم.

وی افزود: خدا من را نیامرزد اگر سلیقه سیاسی را در جایی به کار بگیریم و هدفم خدمت به مردم نباشد. از این به بعد نیز در خدمت همه اعضای شورا همانند سال های گذشته خواهم بود. همانند سالهای گذشته که در خدمت اعضای شورای سوم بودم و آقای چمران حق استادی به گردن ما دشتند و من را در فضاهای مختلف کمک می کردند باز هم در این موقعیت با همکاری آقای مسجدجامعی در خدمت شورا خواهم بود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار